Personal assistant sökes till Oscar Properties

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Oscar Properties är ett av Sveriges mest nytänkande fastighetsbolag. Med hjälp av de främsta arkitekterna, stor passion och en serviceorienterad organisation skapar de moderna bostäder med känsla. Under de verksamma åren har de sammanlagt byggt 300 bostäder och ytterligare
700 stycken ligger på ritbordet. Oscar Properties är ett ungt företag (med start 2004), vilket de ser som en styrka och grogrund för ytterligare expansion såväl som en förutsättning för att även i framtiden vara en kreativ injektion på den svenska marknaden.

Publiceringsdatum
2010-04-26

Dina arbetsuppgifter
Rollen som Personal assistant/inhouse services innebär att assistera VD samt ansvara för kontoret. Arbetsuppgifterna kommer att innebära att du assisterar VD med kalenderhantering, bokning och koordinering av möten, resor och konferenser. Du kommer även att ansvara för att hantera reseräkningar/kvitton, kopiering, inbindning, arkivering, samt Power Point presentationer.
I rollen ingår även att svara i telefon, beställa kontorsmaterial, öppna dörren för besökare, post och budhantering samt gå ärenden. I dina arbetsuppgifter ingår att hålla snyggt i mötesrummen och ansvara för den allmänna ordningen i kontorslokalerna. Du kommer även att servera kaffe och plocka ur diskmaskinen.
Bakgrund
Du har erfarenhet av arbete som assistent, gärna i en kreativ miljö där det förekommer korta deadlines. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet och specifikt i PowerPoint. Det är av största vikt att du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift. Det är även en förutsättning att du är mycket duktig i svenska i både tal och skrift. Talar du franska är det meriterande.
Personlighet och egenskaper
Du är service minded, prioriterar snabbt och har en god förmåga att kommunicera med medarbetare på olika positioner i företaget samt externa parter. Ibland förekommer övertid varför det är viktigt att du är flexibel. Som person är du spontan och positiv. Du är prestigelös och tar dig med glädje an både stora och små uppgifter, du vågar ta plats samt har lätt att bygga kontaktnät. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar.
För att lyckas i rollen som Personal assistant/inhouse services bör du ha både hög stresströskel och stor kapacitet då det förekommer perioder med hög arbetsbelastning. Det är bra om du är van att jobba mot deadlines.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning och skall tillsättas i början av augusti. Om tjänsten låter intressant så är du välkommen att bifoga ditt CV och personligt. Du söker tjänsten via www.inhouse.se under affärsstöd.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Ida Bertilsson, Konsultchef, 08-52 22 33 14

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310

Jobbnummer
635851

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: