Pa-konsult
Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret / Personaltjänstemannajobb / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla personaltjänstemannajobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret i Hudiksvall Personalavdelningen, som är en del av kommunledningskontoret, ger stöd i personal- och lönefrågor. Arbetet på avdelningen ledas av en personalchef. Du kommer att bli en av fem i vårt pa-team. På avdelningen finns dessutom ett arbetsmiljöteam och ett löneteam. Gemensamt för hela avdelningen är att vi genom ett konsultativt arbetssätt ger råd och stöd till kommunens ca 160 arbetsledare och chefer.
Publiceringsdatum2008-01-15ArbetsuppgifterArbetet innebär att tolka och ge kvalificerat stöd i det arbetsrättsliga regelverket, lönepolitiskt arbete, förhandla, ge utbildning och information i personal- och arbetsrättsliga frågor. Arbetsuppgifterna spänner över allt från att ge våra arbetsledare och chefer stöd i det dagliga arbetet till att delta i strategiskt utvecklings- och förändringsarbete.
KvalifikationerDu har akademisk examen med pa-inriktning eller likvärdig utbildning. Du har några års erfarenhet av Pa-arbete, förhandlingsvana och är en god administratör. Det är viktigt att du har kompetens inom personalekonomi och statistik, är analytisk, har förmåga att skapa goda relationer och finna kreativa lösningar. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och har pedagogisk förmåga.
Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare (snarast)
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: 100 %
KontaktMaria Larsson , 0650-193 69 Personalchef,
maria.larsson@hudiksvall.seFacklig kontaktMonica Lindblom , 0650-191 99 SKTF,
monica.lindblom@hudiksvall.seSå ansöker duAnsök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-01
FöretagHudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret
82480 Hudiksvall
Mer information på
www.hudiksvall.se Jobbnummer 98762
Observera att sista ansökningsdag har passerat.