Ordinarie tjänster samt extra personal ref: 62
OP Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OP Assistans AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker,
Hofors eller i
hela Sverige Jag är en tjej på 24 år som bor en liten bit utanför Gävle.
Jag tycker om att rida, träna, baka, laga hälsosam mat, vara med vänner, se på film mm.
Jag bor tillsammans med min familj, men är på väg att flytta till egen lägenhet i centrala Gävle.
Jag söker nu assistenter till tjänster på mellan 50-80%, samt extra personal.
Som personlig assistent kompenserar du mina svaga muskler.
Mitt största hjälpbehov är vid förflyttningar, till och från rullstol, vilket är bra om du har erfarenhet av.
Du ska kunna arbeta dag som natt, dygn, och gärna kunna hoppa in vid kort varsel.
Du måste vara anpassningsbar och flexibel då jag ibland åker iväg på kortare eller längre resa och behöver ha dig med.
Som person behöver du vara trygg i dig själv och ha stor känsla för integritet.
Jag lägger stor vikt vid personligheten så vi kan trivas bra ihop, jag vill därför att du i din ansökan berättar lite om dig själv.
Jag ser gärna att du är tjej och någonstans mellan 25-35 år, har god grundfysik (inga ryggbesvär osv).
Erfarenhet som personlig assistent är en fördel.
Du måste ha körkort då det ingår bilkörning i tjänsten. Det finns katt i hemmet så du bör ej vara allergisk.
Introduktion påbörjas så fort som möjligt.
Kollektivavtal med Kommunal/Vårdföretagarna finns.
Som anställd hos OP Assistans får du friskvårdspeng att utnyttja varje år. Vi har även egna massörer som man kostnadsfritt kan boka in tider hos.
Du är en betydelsefull medarbetare som uppskattas som individ, och vi träffas vid kontinuerliga möten där samarbetet stäms av och vidareutvecklas.
OP Assistans har hela sin administrativa del i Gävle, vilket gör att du har tillgång till en verksamhetschef på orten som stöd i det vardagliga arbetet.
Om du har några frågor så kan du maila verksamhetschef Sofi Hedman på
sofi.hedman@opassistans.se eller ring på 026-14 38 38.
Välkommen med din ansökan!
Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska få en assistans av god kvalitet. Det innebär att de ska ges möjlighet att leva som andra.
Den personliga assistentens uppdrag är att bidra till det.
En bra personlig assistent är serviceinriktad, ärlig, ansvarsfull, lyhörd och respekterar varje människa som en självständig individ. Utbildning och erfarenhet är ett plus men inget krav.
Att personkemin stämmer är däremot ett måste och därför är det alltid kunden som väljer sin assistent.
De faktiska arbetsuppgifterna, -tiderna och -platserna varierar från kund till kund och från dag till dag.
Därför bör en personlig assistent vara flexibel, lösningsinriktad och öppen för nya utmaningar.
OP Assistans en del av Team Olivia.
Läs mer på:
www.teamolivia.se OP Assistans, som grundades av Pernilla Hålén i Ockelbo 1998, erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gävleborg.
Hos oss har du som kund ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent, när din assistent ska jobba, vad din assistent ska göra på jobbet, hur assistenten ska utföra sina arbetsuppgifter och vilka assistenter som ska jobba med dig i särskilda situationer.
Samtidigt som vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål prioriterar vi god arbetsmiljö för våra medarbetare.
OP Assistans drygt 70 kunder och 550 medarbetare som är anställda på hel eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Företaget har dessutom en möteslokal i Ockelbo.
Varaktighet, arbetstid
60%-80%
Publiceringsdatum2018-03-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofi Hedman
sofi.hedman@opassistans.se 026143838
FöretagOP Assistans AB
AdressOP Assistans AB
Holmparken 1
80310 Gävle
KontorsadressHolmparken 1
Jobbnummer 3995627
Observera att sista ansökningsdag har passerat.