Ordermottagare med kunskap inom logistik
Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Trivs du med att ha många bollar i luften och fungera som spindeln i nätet?
Är du duktig på problemlösning och att ge service på hög nivå?
Till internationell koncern söker vi nu en ordermottagare med kunskap i logistik. Här kommer du arbeta med att:
• Ta emot betställningar via mail och telefon
• Administrera ordrar i företaget affärssystem
• Boka och koordinera transporter
• Effektivisera avdelningens arbete
Du ingår i ett team om 6 personer som har roligt tillsammans. Företaget arbetar med att skapa ett nordiskt center här i Göteborg och du kommer att vara en viktig del i det arbetet och får möjlighet att påverka, stor frihet under ansvar och flera intressanta utmaningar. Ett spännande arbete för dig som tycker om ordning och reda, problemlösning och mycket sociala kontakter. På sikt finns det goda möjligheter att växa och utvecklas inom företaget.
Är du den vi söker?
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gärna en eftergymnasial utbildning med inriktning mot transport och logistik eller motsvarande. Då rollen är operativ är det viktigt att du trivs i en miljö med högt tempo och där du snabbt får hitta smarta lösningar. Du är en entusiasmerande och nätverkande person med hög servicekänsla som tycker om att arbeta i team. Det är viktigt att du är självgående, driven och analytisk samt är noggrann och strukturerad. God kommunikativ förmåga i engelska och svenska är en förutsättning då du kommer att ha både nationella och internationella kontakter. B-körkort är ett önskemål och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Ansökan: Då tjänsten ska tillsättas omgående går vi igenom ansökningarna löpande så sök redan idag!
Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera ansökningar via mail.
Information om uppdraget:
Start: 10 december
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8.00-17.00
Lön: 135:-/timme
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Före rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund)
Publiceringsdatum2012-11-24Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-CA, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 1401032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.