Ordermottagare för kommande tjänst
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping,
Habo,
Mullsjö,
Nässjö,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2024-02-05Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företagetFöretaget är ett familjärt företag med ett fokus på att kunna erbjuda kunderna mervärden som tillgänglighet, service, utbildning, support m.m.
Huvudkontoret är placerat i Jönköping och där även du kommer att arbeta från. Här får du fördelarna så som frihet under ansvar, varierat arbete samt vara en del av en god gemenskap.
Mer information om företaget berättas vid eventuellt intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ordermottagare har du en varierad roll med breda kontaktytor. Du ansvarar för att administrera beställningar hos leverantörer, inköp till lagerpåfyllnad, fakturahantering i systemet samt reklamationer. Du har också kontakt med företagets kunder och hanterar inkommande samtal och mejl gällande ordrar och offerter. Du hanterar även frågor kring beställning, registrering av order, leverans, priser och fakturafrågor.
I rollen ansvarar du även för att stötta kunden i enklare tekniska frågor kring produktutbudet. Därtill innebär rollen en hel del informationssökande i företagets system för att besvara kundens frågor vilket gör det fördelaktigt om du har den administrativa vanan. Du agerar spindeln i nätet och ligger hela tiden ett steg före för att säkerställa att leveransflödet fungerar samt att kunderna får förstklassig service. Du har även ett nära samarbete med övriga avdelningar.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeten som kräver en hög struktur
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God systemvana och tekniskt intresse
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi söker dig som får energi av att föra dialoger med människor. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och utförandet av dessa, samtidigt som du gärna ställer upp för att stötta andra. Som person är du öppen för förändringar och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Vidare har du förmågan att hålla och skapa en struktur i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Louise Lyck
louise.lyck@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8445606
Observera att sista ansökningsdag har passerat.