Ordermottagare/ Administratör

BemanningsPartner / Administratörsjobb / Helsingborg
2012-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordermottagare/ Administratör" (publicerad 2012-08-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

Kunden är ett  företag i Helsingborg.

Vi söker en pigg ORDERMOTTAGARE/ADMINISTRATÖR till kunden.
Uppdraget är en inhyrning med möjlighet till övergång till kund. 

Tjänsten innebär arbete med ordermottagning och administration på företaget . Man arbetar med bl a ordermottagning, alla förekommande administrativa arbetsuppgifter.

Du skall ha erfarenhet av att ha arbetat med dessa arbetsuppgifter.

KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET:

Du har ett genuint intresse för och erfarenhet som ordermottagare/administratör.

Du förstår värdet av att skapa och utveckla relationer och vet dess betydelse för långsikt lönsamma affärer.

Du uttrycker dig utan problem på svenska och engelska, i både tal och skrift.

Du har mycket god datorvana (Officepaketet). Företaget arbetar i affärssystemet Navision,  så det är ett plus om du har erfarenhet av det.

Har du erfarenhet och kan arbeta i Power Point, så är det ett plus.

PERSONLIGA EGENSKAPER:

Du vill prestera, har en vilja att lära, är intresserad av att ha ett arbete som är serviceinriktat. Du trivs med att arbeta i en organisation som ständig utveckling och utmanas av att finna nya sätt att lösa uppgifter på. Arbetet är mycket självständigt och kräver att man är noggran som person.

Publiceringsdatum
2012-01-26

Arbetstider och omfattning
Heltid, dagtid  7.30 -16.30 Start omgående, 3 månaders inhyrning med stor möjlighet att övergå till kunden, efter inhyrningen.

Ersättning
Fast lön, Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pia Ekelund, 042-400 70 01

Företag
BemanningsPartner

Adress
BemanningsPartner
TRAKTÖRSGATAN 11
25246 HELSINGBORG

Jobbnummer
1139638

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BemanningsPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BemanningsPartner: