Ordermottagare/ Administratör
BemanningsPartner / Administratörsjobb / Helsingborg
2012-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordermottagare/ Administratör" (publicerad 2012-08-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seKunden är ett företag i Helsingborg.
Vi söker en pigg ORDERMOTTAGARE/ADMINISTRATÖR till kunden.
Uppdraget är en inhyrning med möjlighet till övergång till kund.
Tjänsten innebär arbete med ordermottagning och administration på företaget . Man arbetar med bl a ordermottagning, alla förekommande administrativa arbetsuppgifter.
Du skall ha erfarenhet av att ha arbetat med dessa arbetsuppgifter.
KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET:
Du har ett genuint intresse för och erfarenhet som ordermottagare/administratör.
Du förstår värdet av att skapa och utveckla relationer och vet dess betydelse för långsikt lönsamma affärer.
Du uttrycker dig utan problem på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Du har mycket god datorvana (Officepaketet). Företaget arbetar i affärssystemet Navision, så det är ett plus om du har erfarenhet av det.
Har du erfarenhet och kan arbeta i Power Point, så är det ett plus.
PERSONLIGA EGENSKAPER:
Du vill prestera, har en vilja att lära, är intresserad av att ha ett arbete som är serviceinriktat. Du trivs med att arbeta i en organisation som ständig utveckling och utmanas av att finna nya sätt att lösa uppgifter på. Arbetet är mycket självständigt och kräver att man är noggran som person.
Publiceringsdatum2012-01-26Arbetstider och omfattningHeltid, dagtid 7.30 -16.30 Start omgående, 3 månaders inhyrning med stor möjlighet att övergå till kunden, efter inhyrningen.
ErsättningFast lön, Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPia Ekelund, 042-400 70 01
FöretagBemanningsPartner
AdressBemanningsPartner
TRAKTÖRSGATAN 11
25246 HELSINGBORG
Jobbnummer 1139638
Observera att sista ansökningsdag har passerat.