Orderkoordinator/Inköp - Profilreklam

Pins Factory AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pins Factory AB i Stockholm

Önskad kompetens och erfarenhet: Branscherfarenhet från Profil & Presentreklam (Produktmedia), storprint, tryckeri, expo etc.
Om tjänsten
Din roll blir att till största delen arbeta som orderkoordinator och inköp. Du blir vår viktigaste person och håller i alla trådar gällande beställningar, inköp, och order. Du hjälper kunder i sina val av produkter, svarar på frågor, kontrollerar och hjälper till med deras tryckoriginal / logotyper samt hanterar de beställningar som kommer in och du ansvarar även för vårt showroom. Arbetet är roligt och omväxlande och ställer krav på dig att du kan hålla många projekt igång.
Arbetsuppgifter
• Inköp, leveransbevakning in & utleveranser
• Korrekturhantering
• Offerthantering
• Fakturering
• Delaktig i produktsortiment
• Delaktig i marknadsplanering
• Kundkontakt
• Rapportering av säljinsatser
• Ansvara för kontoret samt showroom
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag 8.00 -17.00, men för rätt person kan vi även tänka oss en deltidstjänst.
Anställningsform:
Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Du blir en del av ett team på fyra personer som sitter i lokaler på Östermalm. Företaget är litet och vår ambition är att vi skall växa med dig.
Det finns flera möjligheter till utveckling inom bolaget, kanske är du en blivande partner i företaget?
Om dig
Vi söker dig som är driven & strukturerad samt serviceinriktad och som vet vilken insats som krävs för att nå framgång. Vi ser gärna att du har en förmåga att kunna bygga relationer.
Kvalificerade egenskaper
• Erfarenhet från branschen (krav)
• Erfarenhet av inköp av produktmedia och specialproduktioner (meriterande)
• Erfarenhet av försäljning B2B (meriterande)
• Officepaketet (krav)
• CRM-system samt Fortnox (meriterande)
• Flytande i svenska och god engelska i tal och skrift (krav) Om anställningen
Lön: Fast grundlön (baseras på din branscherfarenhet) + bonus.
Arbetsplats: Styrmansgatan 16, Stockholm
Om oss
The Brand Concept erbjuder profilkoncept som genom produktmedia & tjänster förstärker varumärken, marknadskommunikation och driver aktivt mot resultat. Vi är ett litet team som har vårt kontor & showroom centralt på Östermalm i Stockholm. Vi har sedan 31 år förstärkt stora delar av Sveriges företag med profil & kampanjprodukter. För oss är både miljö & medmänniska viktig. Vi ställer höga krav på underleverantörer så att vi kan leverera så bra produkter som möjligt med fokus på hållbarhet samt medmänniska.
www.thebrandconcept.se www.thebrandconceptprofil.se
Ansökan med CV samt en presentation skickas till info@thebrandconcept.se

Publiceringsdatum
2022-08-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-11

Adress
Pins Factory AB
Styrmansgatan 16
11454 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Officemanager - Inköpare".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Pins Factory AB (org.nr 556448-5471), http://www.thebrandconcept.se
Styrmansgatan 16 (visa karta)
114 54  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: info@thebrandconcept.se

Arbetsplats
The Brand Concept Sweden

Jobbnummer
6880325

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Pins Factory AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pins Factory AB: