Orderhanterare

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Är du van att hantera offerter och större orderingångar? Då har vi på Adecco tjänsten för dig. Vi söker nu en orderhanterare till S:t Eriks AB kundtjänstavdelning i Kil.

Publiceringsdatum
2017-07-10

Om tjänsten
I din roll som orderhanterare kommer du att ha många, både interna och externa, kontakter. Du kommer att supporta S:t Eriks kunder gällande order, leverans och övriga frågeställningar. Du kommer även att vara support för den interna organisationen med planering, inköp och logistik i olika ärenden.

Om dig
Är du en van telefonanvändare och kan hantera en stor orderingång och offerter kommer du snabbt att komma in i din roll här. Du är en affärsmässig och serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat. Din datorvana är mycket god och har du erfarenhet av Jeeves eller något liknande orderhanteringssystem är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en byggteknisk utbildning eller erfarenhet från anläggningsbranschen.

Om anställningen
Tjänsten som Orderhanterare är ett konsultuppdrag som på sikt kan bli en anställning hos kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev där du beskriver dina erfarenheter samt varför du är rätt person för den här tjänsten. Tjänsten ska tillsättas den 7 augusti så sök snarast.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få två tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Annina Erholm på 054-771 85 43.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/ Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Pagre
Annina Erholm 054-771 85 43

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Torgatan 2
65224 KARLSTAD

Kontorsadress
Östra Torgatan 2

Jobbnummer
3599169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: