Orderhandläggare till IT-företag

SW / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

SW söker just nu en orderhandläggare på heltid hos vår kund som är ett internationellt IT företag som erbjuder server, backup och säkerhet för företagskunder. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader. Vår kund sitter i ljusa och fräscha lokaler i Solna med bra kommunikationsmöjligheter. Du kommer att sitta ihop med två andra och den närmaste chefen.

Tjänstebeskrivning
I rollen som orderhandläggare hos vår kund kommer du ha en självständig roll och arbeta brett med hela orderflödet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att:

Säkerställa kvaliteten i samband med order, leverans och fakturering. Orderläggning Säljsupport till företagets säljare och Partners Ansvara för att övervaka och spåra leveranser Frakthandlingar och transporter Rapporter och kvalitetsbevakning på den information företaget har i företagets SRM system, SFDC Kontakt via email och telefon med personer extern och internt
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom. Du har tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter men det är inget krav. Det viktigaste är att du har förståelse för leverans- och orderflödet. Utöver svenska har du också goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vidare har du även god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system.

Som person är du serviceinriktad, driven, framåt och ansvarstagande.  Du ska gilla att lära dig nya saker och får gärna komma med nya idéer. Du tar ägarskap över det du tar dig an och slutför det du på börjat. Du ser vad som behöver göras och tar tag i arbetsuppgifter med en gång. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och kan handskas med flera arbetsuppgifter samtidigt.

Viktig information

Ovanstående är ett konsultuppdrag med start januari i 6 månader med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.

Varaktighet, arbetstid
heltid heltid

Publiceringsdatum
2015-12-18

Ersättning
fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin 08-407 55 70

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2583595

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: