Orderhandläggare / administratör till Telia Company!
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-07-02FöretagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö.
I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura. Uppdraget är initialt på 6 månader med goda chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifterSom orderhandläggare kommer du att arbeta i team med tre andra kollegor. Du kommer att bevaka, granska samt göra kalkyleringar på de produktbeställningar som görs för att sedan kunna orderlägga dem. Din arbetsdag präglas främst av administrativa uppgifter men det förekommer även en del kontakt via telefon med Telias säljare samt andra medarbetare.
Som orderhandläggare får du en gedigen introduktion och du blir en del av ett team med god samhörighet i ett trivsamt arbetsklimat med bra arbetsmiljö.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
• Några års arbetslivserfarenhet av kvalificerade administrativa arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Excel och god systemvana
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska
För att lyckas i rollen som orderhandläggare ser vi att du är självgående, strukturerad och har förmågan att arbeta såväl proaktivt som reaktivt. Du är en prestigelös person som drivs av att hitta möjligheter till förbättring och utveckling. Vidare har du ett sinne för siffror, logiskt tänkande och en god problemlösningsförmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, administratör, handläggare, back office, telekom, teknik, administration, admin, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4233607
Observera att sista ansökningsdag har passerat.