Orderaministratör E-handel

Let's Deal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Let's Deal AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Har du sinne för administration och gillar att arbeta i högt tempo? Let's deal söker nu en orderadministratör till vårt kontor i Stockholm för perioden oktober-december.

Du kommer i huvudsak arbeta med orderläggning mot våra partners inom shoppingområdet (produkter). Vi söker nu en person som kan arbeta mellan 50-100% dagtid på kontoret.Vi lägger vikt vid att du är flexibel och kan anpassa eventuella studier eller annat till denna tjänst.

I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
• Lägga beställningar i vårt ordersystem
• Ge förstklassig support till partners genom telefon och epost
• Administrera, bevaka, och följa upp beställningar
• Hantera frågor som rör försenade, reklamerade och returnerade varor
• Lösa problem på ett konstruktivt och vänligt sätt
• Daglig dialog med interna avdelningar som kundtjänst, säljare, m.fl.

Publiceringsdatum
2014-09-29

Kravprofil för detta jobb
• Du har administrativ erfarenhet av service eller supportjobb
• Du är van och är duktig på att arbeta i Excel
• Du har vana av att arbeta med telefon och epost
• Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning, koordinering och kommunikation
• Du ska kunna uttrycka dig på god svenska och engelska i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper
• Du är noggrann
• Du är handlingskraftig och ser till att få saker lösta i tid
• Du är pålitlig och arbetar alltid effektivt för att slutföra dina uppgifter
• Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Du gillar ordning och reda och arbetar strukturerat
• Du mår bra av att arbeta i en dynamisk miljö där arbetssättet ständigt utvecklas
• Du är duktig på att hantera stressiga situationer
• Du har en positiv livssyn och delar gärna med av din positiva energi

Start: Omgående
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: Minst 50 % arbete på dagtid från oktober - december, eventuell erbjudande till förlängning kan ske.
Anställning: Visstidsanställning

Intresserad?
Skicka in ditt CV och personligt brev med en ansökan till tjänsten till career@letsdeal.se . Ange Orderadministratatör som ämne.

Läs mer om Let's deal här: http://www.letsdeallife.se

Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratör
Ansökan kan skickas till e-postadress: career@letsdeal.se

Företag
LET'S DEAL AB

Adress
LET'S DEAL AB
SÖDRA LARMGATAN 4
41116 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: career@letsdeal.se

Jobbnummer
2012121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Let's Deal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Let's Deal AB: