Orderadministratör till sommarjobb
PS Partner / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Första Långgatan 18 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se Är du en orderadministatör som trivs med kundkontakt? Vi söker nu en orderadministratör med hög servicenivå till ett konsultuppdrag som pågår tre månader under sommaren. I denna varierande roll kommer du att ingå i ett team med god laganda och trivsam arbetsmiljö.
Publiceringsdatum2018-03-20Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör är du involverad i hela kedjan, från order till fraktsedel. Ditt dagliga arbete kommer att innefatta att ta emot och registrera inkommande order från kunder via mejl och telefon, lämna offerter, liksom hantera returer och reklamationer. Du hanterar även viss logistikhantering, inklusive leveransbevakning för att säkerställa rätt leverans till kunden.
I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderhantering och orderläggning
• Ge snabb och korrekt leveransinformation till kund
• Fungera som den viktiga länken mellan kunden och företaget
• Daglig dokumentation
Kvalifikationer och egenskaper
Du har som lägst gymnasiekompetens och vi tror att du har ca 1-2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Det är viktigt att du har en administrativ ådra och är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har en hög servicekänsla och är en problemlösare. Du är serviceinriktad, har en god social kompetens och har lätt för att samarbeta.
Du har god datorvana och har du arbetat i Microsoft Dynamics AX eller annat affärssytem är det meriterande. Det är även meriterande om du arbetat med tulldokument och tullfrågor. Du har mycket goda engelska språkunskaper samt talar flytande svenska.
Tjänsten
Du blir anställd av PS Partner och uthyrd till vår kund. Anställningen är på heltid och pågår under sommaren, from början av juni tom slutet av augusti. Kunden har sitt kontor i Mölndal.
Så ansöker du För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på
www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson på +46 723142474/
sara.pettersson@pspartner.se Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4032277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.