Orderadministratör till attraktiv arbetsplats i norra Stockholm

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad orderadministratör som trivs med många kontaktytor och söker nya utmaningar över sommaren? Har du arbetat i Dynamix eller SAP? Då kan vi på Adecco ha uppdraget för dig med start omgående - Välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2019-05-21

Om tjänsten
I rollen som orderadministratör kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå av orderregistrering samt operativt inköp. Du kommer även stötta upp i allt från fakturering till koordinering samt hantering av felleveranser och reklamationer. Uppdraget sträcker sig under sommaren med
chans till förlängning. Vi ser därför gärna att du finns tillgänglig per omgående och kan arbeta heltid under sommaren.

Om dig
Vi söker dig med ett brinnande intresse för att kontinuerligt ge bästa service till både kunder och medarbetare. Du trivs med att arbeta självständigt och har en god simultanförmåga. Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet i något affärs- eller ordersystem exempelvis SAP eller Dynamix. Då det förekommer både interna och externa kontaktytor ser vi att du är kommunikativ och drivs av att skapa goda relationer.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom ERP/ materialplaneringsystem
• God systemvana
• Serviceinriktad
• Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget sträcker sig under sommaren med chans till förlängning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderadministratör, service, SAP, Dynamix, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-20
Ange följande referens när du ansöker: ref-30037
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Randa Melko

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4801135

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: