Orderadministratör till Acreto AB i Göteborg
Vega HR AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vega HR AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Älskar du service och vill vara delaktig i ett framgångsrikt tillväxtföretag där du förvaltar och utvecklar långsiktiga relationer med företagskunder och leverantörer? Vill du förknippas med spännande och attraktiva varumärken och kvalitetsprodukter som vänder sig både till företag och konsumenter? Vill du arbeta på ett trivsamt företag där du får utvecklas i en bred roll med förmånliga villkor? Välkommen till Acreto AB i Göteborg!
För vår uppdragsgivare Acreto AB söker vi en driven och servicemedveten orderadministratör. Bland arbetsuppgifterna kan nämnas:
Ta emot inkommande order från återförsäljare samt slutkunder.
Hantering av kundleveranser inklusive daglig kontakt med externt lager.
Hantering av kampanjer, felskick samt återköp.
Administration i företagets affärssystem SAP Business One samt tillhörande system
såsom kundportal samt e-handel.
Hantera kunders artikelfiler, logga in i deras portaler för att boka leveranser mm
Vem är du?
Du trivs med att ha daglig kundkontakt via telefon och mail samt skapa och vårda långsiktiga kundrelationer. Du är engagerad, noggrann och strukturerad samtidigt som du gillar ett högt tempo och har ett genuint intresse för försäljning och service. Du är lyhörd och enkel att samarbeta med. Vi ser också att du har en vilja av lära dig nya saker då företaget är i ständig förändring.
Kunskap & erfarenhet?
Tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst (eller liknande roller)
Du är en van kommunikatör som har erfarenhet av kundkontakter via telefon och mail.
Flytande svenska, såväl muntligen som i skrift och du behärskar engelska väl.
Goda datorkunskaper, fena på Office-paketet, främst Excel.
Erfarenhet av SAP Business One är meriterande
Vad kan Acreto AB erbjuda dig?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med start snarast. Du kommer till en arbetsgivare som ger dig goda anställningsvillkor såsom 6 veckors semester, tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön. Tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor arbetar du i en modern företagsmiljö med platt organisation och nära till din chef som kommer stödja dig i din roll. Rätt person har stora möjligheter att få utvecklas inom ett växande företag. Du får intern produktutbildning och bra introduktion för att komma in i tjänsten på ett snabbt och bra sätt. Företaget sitter i trivsamma lokaler centralt vid Svingelns hållplats på Norra Ågatan 10.
Om Acreto AB:
Acreto AB är en framgångsrik svensk importör och distributör av ett antal ledande och välkända varumärken som riktar sig både till företag och konsumenter. Företagets affärsidé är tydlig - "Att marknadsföra, sälja och distribuera varumärken som inom sitt respektive område är unika eller tillhör bästa klass. Utveckling av marknadskanaler och distribution skall ske med strävan mot att skapa god tillgänglighet och kundservice runt företagets produkter" Acreto AB har sitt huvudkontor i Göteborg och man växer med sina kunder och sitt produktsortiment. 2021 omsatte företaget ca 220 mkr med 21 medarbetare.
Publiceringsdatum2022-01-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressVega Hr AB
Norra Ågatan 10
41664 GÖTEBORG
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Orderadministratör".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Vega Hr AB (org.nr 556809-3040),
https://acreto.se Norra Ågatan 10 (
visa karta)
416 64 GÖTEBORG
Arbetsplats Acreto AB
Kontakt Rekryteringskonsult
Anette Norling
anette.norling@vegahr.se 0706286660 Jobbnummer 6251272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.