Orderadministratör, start omgående
Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Har du erfarenhet av ordermottagning och kundsupport? Är du glad och trevlig och har lätt för att hålla flera bollar i luften samtidigt? I så fall kan du vara personen vi söker!
Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.
Vår kund är ett företag som levererar läkemedel samt olika typer av tekniska hjälpmedel till apotek, kommuner & landsting samt privatpersoner i hela Sverige. Bolaget innefattar idag varumärkena bland annat Mabs, Allevo, Medcore, Swereco, Dosett samt ett 15-tal läkemedel. Företaget har drygt 60 anställda, fördelade på huvudkontoret i centrala Stockholm samt centrallager med egen tillverkning i Småland.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2019-11-15Dina arbetsuppgifterSom ordermottagare /orderadministratör besvarar inkommande samtal och mail från våra kunder, registrerar ordrar i vårt affärssystem, sätter ihop statistik och sköter fakturering. Du ser till att våra kunder får ett trevlig och proffsigt bemötande och service i absolut toppklass. Du har även kontakt med våra utländska leverantörer, varför god engelska i tal och skrift är ett krav.
BakgrundFör att passa in i denna roll måste du vara mycket strukturerad och ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service oavsett. Tidigare erfarenhet inom orderhantering/kundsupport ses som mycket meriterande. Då våra kunder ofta är vårdpersonal och patienter ser vi det som mycket positivt om du har någon typ av vårdutbildning, ex. sjuksköterska eller sjukgymnast. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om företagetAvanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på
www.avanzera.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1277".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Jobbnummer 4959107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.