Orderadministratör med start omgående
Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Är du en erfaren administratör som har tidigare erfarenhet av ordermottagning/innesäljare och söker nya utmaningar? Tjänsten är tänkt att starta omgående och startar som en inhyrning mellan 4-6 månader, för att sedan övergå till en anställning ute hos kund om båda parter önskar.
Vi på Avanzera hjälper nu vår kund som är en ledande internationell specialistleverantör inom högkvalitativa tekniska produkter för transport och farligt gods. Det är dags för deras nuvarande orderadministratör/innesäljare att gå vidare och med det så söker de nu en ny medarbetare som arbetar kvalitativt och med träffsäkra kundrelationer. Företaget sitter nära Mörby Centrum och det är lätt att ta sig dit både med bil samt kollektivt.
Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.
Publiceringsdatum2022-04-08Dina arbetsuppgifterDu kommer att komma in i en period där du kommer få vara med om nya effektiva förändringar och du kommer att få bygga upp denna tjänst med din tidigare erfarenhet och dina kreativa idéer, för att skapa den bästa kvalitativa orderfunktionen för kommande utveckling inom företaget. Inom en snar framtid kommer företaget att börja implementera och gå över till Visma.
För att nämna en del av arbetsuppgifterna som ingår:
• Orderbehandling och registrering av inkommande order
• Validering av information från kunden
• Inköp mot order
• Kommunicera med kunder via e-post eller telefon angående orderkonfirmationer, inköpsorder och fakturering
• Lagerhållning/hantering
• Teknisk rådgivning samt kalkylering som genererar offert mot kund
• Intern supportering mot medarbetare ute hos kund
• Stödfunktion gällande försäljningsaktiviteterna i Norden och Baltikum
BakgrundDu har tidigare erfarenhet av att arbeta som orderadministratör och har som motto att kvalitet kommer före kvantitet. Du är en van användare av olika affärssystem, meriterande om du tidigare har arbetat i Visma, dock inte något krav. Du både talar och skriver flytande på svenska och engelska.
Vi söker dig som är serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Som person gillar du högt tempo, är effektiv, prestigelös och har lätt för att lära. Du har ett driv och en vilja att utvecklas i din roll. Du är service- och kundinriktad och tydlig i din kommunikation och känner dig bekväm med att hantera både interna och externa kontakter.
Om företagetAvanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag inom bemanning och rekrytering. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på
www.avanzera.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1489".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Malin Klingberg
08-54528307 Jobbnummer 6523711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.