Orderadministratör med kundkontakt på deltid
Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en glad person som vill arbeta deltid med orderhantering och kundtjänst hos en stor matleverantör? Då har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2016-10-11ArbetsuppgifterSom orderadministratör hos vår kund kommer du att ha många bollar i luften då du kommunicerar både med kunder, restauranger och bud. Du kommer att hantera mail och samtal ifrån många olika aktörer, därför krävs det att som person är stresstålig och noggrann. Arbetet kommer också innebära lättare administration i deras CRM system (Lime).
Om företagetFöretaget är ett etablerat online bolag där man beställer restaurangmat för hemleverans som startade 2004 i Stockholm. De inriktar sig mot företag och idag är ca 90 % av deras kunder olika företag. De har ökat sin omsättning med 50 % de senaste två åren och kommer nu även att bygga upp verksamheten i Uppsala. Företaget är ett kul och växande bolag med stora chanser att utvecklas!
ProfilDu passar för denna tjänst om du har god datorvana samt talar och skriver svenska. Meriterande är om du har arbetat inom kundtjänst samt har telefonvana. Som person tror vi att du är glad, tillmötesgående och stresstålig då jobbet innebär många olika kontaktytor.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorOmfattning: Deltid, Vardagar 9-13
Ort: Centrala Stockholm
Start: September
Urval för tjänsten som orderadministratör sker löpande.
För att vara med i urvalet söker du endast via vår hemsida!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8414
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarielle Bergman 0735168976
marielle@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3097357
Observera att sista ansökningsdag har passerat.