Orderadministratör / Koordinator / Kundtjänst / start 19 juli
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-07-07Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är ett stort livsmedelsbolag med huvudkontor i Malmö. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Dina arbetsuppgifterSom Customer Service Coordinator är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och registrera kundordrar och beställningar som inkommer via telefon och mejl. Vidare är du ansvarig för att se till att beställningarna skickas till lagret, blir lastade och därefter fakturera kund. I rollen är du främst ansvarig för den svenska marknaden. Därtill innefattar rollen diverse administrativa uppgifter såsom dokumentation, registrering samt hålla koll på avvikelser avseende transporter. Du har även hand om inkommande kundärenden och reklamationer. Med det sagt har du många kontaktytor både externt mot företagets kunder men även internt med olika avdelningar som exempelvis lageravdelning samt supply- och demand planners.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, exempelvis inom supply chain eller orderadministration
• Goda kunskaper i SAP och erfarenhet av att arbeta i affärssystem
• Erfarenhet av kundservice, gärna vana av kontakt med leverantörer och kunder
• Du är flytande i svenska och engelska, både tal och skrift.
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, vilket innebär att vi tror att du som söker är en lagspelare som ser ett stort värde i att samarbeta med andra. Utöver ditt team har du nära kontakt med övriga avdelningar och externa kunder vilket innebär att du är en person som trivs med många kontaktytor. Som person har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten!
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommesle
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: orderadministration, orderspecialist, order, reklamationer, returer, logistik, supply chain, speditör, kundkontakt, kundtjänst, kundservice, administration, Malmö, heltid, MS Office, affärssystem, SAP, leverantör, kund
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5852111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.