Orderadministratör för extrauppdrag sökes omgående!
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Letar du efter ett extrajobb vid sidan av dina studier? Vill du ha ett jobb som kan ge dig goda erfarenheter och möjlighet till jobb efter din examen? Läs vidare här och sök tjänsten redan idag då processen är kort!
Publiceringsdatum2015-03-30ArbetsuppgifterSom orderadministratör hos vår kund kommer du att inledningsvis läsa av inkommande ordrar, plocka och packa produkter utifrån befintligt CRM-system. Du har löpande kontakt med företagets säljare och håller koll på att produkter och leveranser kommer in och skickas iväg som de ska. Kunden har inget lager utan alla produkter beställs utifrån de ordrar som läggs.
Då företaget är relativt nytt och i en stark utvecklingsfas kommer denna tjänst att förändras över tid. Det finns goda möjligheter för dig som person att styra dina arbetsuppgifter utifrån intresse coh kompetens. Ett exempel på vidareutveckling är att du framöver även jobbar mot ekonomi och marknad med uppgifter såsom hantering/publicering i sociala medier och medverkande vid mässor.
För att vara aktuell för denna tjänst vill vi att du kan jobba minst 4 timmar/vecka. I takt med att företaget växer finns även möjlighet att öka denna arbetstid.
Om företagetVår kund är ett företag som startade 2012 och som nu är inne i en expansiv fas. Man arbetar med försäljning av högkvalitativa, unika produkter inom tandvården. I bolaget finns idag 7 anställda och nu vill man anställa ytterligare en person som vill vara med på deras resa! Mer informatioin om företaget ges vid intervju.
ProfilSkallkrav:
• Pågående utbildning på högskole/universitetsnivå inom till exempel ekonomi/marknad
• Körkort, gärna tillgång till bil
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
I denna rekrytering kommer stort värde att läggas på din personlighet. Vi vill att du är en person som trivs i en dynamisk miljö där organisation och arbetsuppgifter förändras över tid. Vidare är du driven, social och öppen för att knyta nya kontakter.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorOmfattning: Deltid, minst 4h/v
Tillträde: 13/4 - 15
Lön: Enligt överenskommelse
Tjänstgöringsort: Kumla
Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande och den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!
Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5282
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElina Sandberg 073-5168982
elina@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Östra Torggatan 2 C
65224 Karlstad
KontorsadressÖstra Torggatan 2 C, Karlstad
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2227985
Observera att sista ansökningsdag har passerat.