Orderadministratör

Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Har du erfarenhet av ordermottagning och kundsupport? Är du glad och trevlig och har lätt för att hålla flera bollar i luften samtidigt? I så fall kan du vara personen vi söker!
Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning alternativt anställning ute hos kund.

Vår kund är ett företag inom distribution av tekniska plaster i halvfabrikat till industrin. Ett stabilt familjeföretag som funnits sedan 1970. De sitter i fräscha och nyrenoverade lokaler mellan Vallentuna och Brottby.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2020-01-02

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare /orderadministratör besvarar inkommande samtal och mail från kunder, registrerar ordrar i affärssystemet Pyramid. Du ser till att kunderna får ett trevlig och proffsigt bemötande och service i absolut toppklass.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Ordermottagning
• Orderregistrering
• Artikelregistrering
• Produktionsplanering och uppföljning egen verkstad
• Utleveranser
• Fraktbokningar
• Registervård/ dokumenthantering
• Inköp
• Inleveranser
• Kvalitetsarbete (ISO 9001&ISO14001)
• Övriga administrativa kontorsgöromål såsom ansvar för gemensamhetslokaler, telefonväxel, ta emot besökare, kontakt med speditörer och övriga göromål förekommande en administrativ arbetsroll.

Bakgrund
För att passa in i denna roll måste du vara mycket strukturerad och noggrann samt ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service och korrekt information oavsett arbetsnivå. Tidigare erfarenhet inom orderhantering/kundsupport ses som meriterande. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1291".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5024119

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: