Öppen handläggare till välkänd myndighet i Nyköping!
Perido AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Nyköping,
Trosa,
Norrköping,
Katrineholm,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Nu söker vi på Perido flera handläggare till vår kund, en välkänd myndighet med kontor runt om i Sverige. Just den här tjänsten är placerad i Nyköping, där du kommer att vara på en enhet tillsammans med 30 medarbetare.
I rollen som handläggare kommer du att besvara allmänna frågor som inkommer via telefon och e-post inom ditt ansvarsområde. Ärendena du hanterar kan exempelvis handla om flyttanmälningar, adressuppgifter, personuppgifter eller dödsfallsbevis. Vi ser därför att du som söker är en positiv person som har lätt för att anpassa dig till olika typer av situationer och att du tycker om att arbeta både självständigt samt i samarbete med kollegor. Du tycker om att jobba med människor och har förmågan att lyssna av och förstå behoven hos de personer du har kontakt med. Då vår kund behandlar ett stort flöde av inkommande ärenden passar det dig även bra att jobba effektivt i ett högt tempo.
Ditt arbete innebär att du kommer att utreda, granska och handlägga de ärenden du hanterar och du kommer även att planera och följa upp dessa. För att trivas med dina arbetsuppgifter tror vi därför att du är en ansvarstagande och noggrann person som drivs av att arbeta med att hjälpa andra människor på ett serviceinriktat sätt.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-02-07Kravprofil för detta jobb• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2018-08-31 med chans till förlängning. Tillträde 2018-05-14.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en serviceinriktad och ansvarsfull person som vill jobba med varierande arbetsuppgifter av utredande karaktär? Vill du inneha en kommunikativ roll på en välkänd myndighet där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra? Då har du hittat rätt uppdrag för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16479AS i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-09
Ange följande referens när du ansöker: 16479AS
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 3951139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.