Operativt CRM ansvarig
3 / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Vill du vara med och arbeta för att få Sveriges nöjdaste kunder? Då ska du söka rollen som Operativt CRM-ansvarig på 3, där du tillsammans med kollegorna inom lojalitetsavdelningen har en central roll i våra kunders upplevelse och nöjdhet. Du kommer rapportera till chefen för lojalitetsavdelningen, som ingår i enheten Produkt & Verksamhetsutveckling.
Som Operativt CRM-ansvarig har du bland annat ansvar för:
• Det operativa ansvaret för aktiviteter till 3:s privat- och företagskunder genom hela livscykeln, i samarbete med CRM-ansvariga och andra avdelningar, såsom försäljning, produkt och marknadskommunikation.
• Sätta upp automatiserade kampanjer i kampanjhanteringsverktygen i flera kanaler och följa upp på dessa.
• Att proaktivt utveckla och uppdatera den händelsestyrda kommunikationen som affärsdokumenten och kundinformation.
• I ansvaret ingår också att skapa, kommunicera och koordinera erbjudanden till kunderna i flera kanaler.
• Ansvara för produktioner i samarbete med interna avdelningar och externa leverantörer som byråer, print och porto.
• Operativt ansvarig för aktiviteternas budget, planering, genomförande, informationsspridning och uppföljning.
Vi söker dig som har akademisk examen inom ekonomi eller liknande, nyexad eller som arbetat något år och med relevant bakgrund för rollen, gärna med erfarenhet från B2C, kundbearbetning, text och form, CRM och/eller snabbrörliga produkter. Du har god förståelse för och är naturligt nyfiken på alla delar som rör kundbearbetningen och för de affärsmässiga utgångspunkter som ligger till grund för kundbearbetning. Du är van att jobba nära andra discipliner, såsom marknad, digitala kanaler, analys, produkt, finans, IT, försäljning och kundservice.
Som person är du engagerad, driven, resultatfokuserad och van att ta egna initiativ. Du är van att driva frågeställningar framåt och du har förmågan att kombinera strategiskt tänk med en "kavla-upp-ärmarna-attityd", samt en mycket god kommunikativ förmåga. Du är analytisk och strukturerad i ditt arbetssätt och kan växla kreativitet med detaljer. Du har en ödmjuk inställning med en god samarbetsförmåga då du kommer att ha ett nära samarbete med olika delar av organisationen.
Varmt välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2014-10-06Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2021323
Observera att sista ansökningsdag har passerat.