Operativ Coach Kundcenter för Bingolotto och Sverigelotten

Folkspel AB / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Folkspel AB i Mölndal, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Växjö eller i hela Sverige

Vilka är vi?
Folkspel i Sverige AB ägs till 100 % av folkrörelserna, via 74 riksorganisationer med ca 5 miljoner medlemmar.

Vi är 104 anställda med en årsomsättning på 1,2 miljarder. Vårt uppdrag är att via lotteriverksamhet göra det möjligt för folkrörelserna att kunna fortsätta sitt viktiga arbete. Några av våra produkter är BingoLotto, Sverigelotten och Årets Eldsjäl. Genom åren har Folkspel genererat 16 miljarder kronor till svenskt föreningsliv. Läs mer om oss och våra produkter på: www.folkspel.se.



Vad blir din uppgift hos oss?
Folkspels produkter hjälper föreningar och lag runtom i Sverige att stärka sin ekonomi. Att jobba hos oss betyder att du kommer att få möjlighet att göra nytta på riktigt!

Vi söker nu en Operativ Coach till vårt Kundcenter som består av 10 agenter. Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Att tillsammans med Kundcenter Ansvarig planera det dagliga arbetet.
- Att initiera, planera samt sätta mål tillsammans med Kundcenter Ansvarig.
- Att coacha och vara aktiv med Kundcentermedarbetarna så att samtalen håller standard enligt våra riktlinjer. Uppnås inte detta så har den ansvarige coachen befogenhet att tillsammans med ansvarig göra de förändringar som krävs.
- Att veckovis medlyssna med Kundcentermedarbetarna.
- Att ständigt hitta nya vägar så Kundcentermedarbetarna får den uppbackning som behövs, ex utbildningar och rutiner.
- Att svara på inkommande samtal/mail tillsammans med teamet vid toppar.
- Att vara länk mellan Kundcenteransvarig och teamet.

Arbetstiden är schemalagd och varierar mellan 07.00-18.00 på vardagar samt var 3:dje söndag och storhelger.



Vem är du?
Du har:

- Tidigare erfarenhet från coachning inom kundcenter.
- Goda kunskaper i Microsoft Office paketet
- Svenska och engelska i tal och skrift.

För att lyckas i rollen krävs det att du är affärsmässig, driven och målmedveten. Du har ett stort intresse att utveckla andra och du kan komplettera ditt driv och din vinnarskalle med ett hjärtligt engagemang tillsammans med dina kollegor. Som person är du självgående och tar dig gärna an nya arbetsuppgifter. För att trivas hos oss behöver du vara prestigelös och ha lätt för att samarbeta. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Detta erbjuder vi:
Du blir en viktig medarbetare på vår Kundcenteravdelning som totalt består av tio personer och rapporterar till Kundcenteransvarig. Vår arbetsplats genomsyras av framåtanda, arbetsglädje och humor. Vi är över 100 kollegor och har goda personalförmåner, kollektivavtal och fast lönesättning.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Frågor om tjänsten: Ring Kundcenteransvarig Susanna Boström 031-345 90 22. Övriga frågor: Ring HR-chef Carina Almquist 031-345 90 13.

Varmt välkommen med din ansökan! https://www.mynetworkglobal.com/job/
Intervjuer och tillsättning för tjänsten sker löpande vilket gör att vi gärna önskar din CV snarast möjligt. Sista ansökningsdag är 25:e mars 2018.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-03-02

Ersättning
Fast lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-25
Ange följande referens när du ansöker: 2018/3
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Folkspel AB

Adress
Folkspel AB
BOX 313
43124 Mölndal

Kontorsadress
BOX 313

Jobbnummer
3997284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Folkspel AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Folkspel AB: