Operations Manager till Webhelp Nordic
Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2017-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operations Manager till Webhelp Nordic" (publicerad 2017-05-24) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning som Operations Manager hos Webhelp Nordic. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen. Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett uppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.
Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:
• Personalansvar som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning
• Operativt ansvar över nyckeltalen på siten i Stockholm
• Ekonomisk uppföljning två gånger per månad (uppföljning förgående månad med eventuell avvikelserapportering samt att mitt i månaden göra en uppskattning av innevarande månads resultat med eventuell avvikelserapportering)
• Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
Du är strukturerad, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Att kunna jobba självständigt och vara stresstålig är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Du har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.
Publiceringsdatum2017-05-16Kvalifikationer• Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
• Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap
Meriterande
• Erfarenhet från Contact Center
Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Om jobbet
Region
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning.
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Förtroendearbetstid Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFilippa Larsson
filippa.larsson@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3501798
Observera att sista ansökningsdag har passerat.