Operations Manager till Viasat -Stockholm
Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Solna
2016-12-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operations Manager till Viasat -Stockholm" (publicerad 2017-01-06) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning till vår uppdragsgivare Viasat. På uppdraget som har cirka 300 medarbetare hanterar vi uppdragsgivarens kunder via telefon, mail och sociala medier. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen. Uppdraget är idag placerat på två orter, Stockholm och Östersund. Du kommer vara ansvarig Operations Manager för Stockholm och jobba tätt ihop med Operations Manager i Östersund.
Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom uppdraget. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till uppdragets Account Manager.
Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:
• Personalansvar som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning
• Operativt ansvar över nyckeltalen på siten i sthlm
• Fakturering till uppdragsgivaren av utförda tjänster för månaden
• Ekonomisk uppföljning två gånger per månad (uppföljning förgående månad med eventuell avvikelserapportering samt att mitt i månaden göra en uppskattning av innevarande månads resultat med eventuell avvikelserapportering)
• Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
Du är strukturerad, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Att kunna jobba självständigt och vara stresstålig är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Du har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.
Du har:
• Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
• Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap
Meriterande
• Erfarenhet från Contact Center
Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Om Webhelp Nordic
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Om jobbet
Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning.
Tillsättning sker enligt överenskommelse, önskvärt senast den 16 januari
Vi vill gärna ha din ansökan senast den 12 januari 2017. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan senast ansökningsdatum.
Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
förtroendearbetstid heltid
Publiceringsdatum2016-12-14ErsättningMånadslön
enl överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist
sofia.stenqvist@goexcellent.com 0702483928
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3214239
Observera att sista ansökningsdag har passerat.