OP-ssk inom ortopedkirurgi
Healthcare Recruitment Group I Sverige AB / Sjuksköterskejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Healthcare Recruitment Group I Sverige AB i Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Healthcare Recruitment Group är ett väletablerat rekryteringsföretag i Sverige och Danmark. Vi har sedan 2002 rekryterat läkare och rekryterar numera även sjuksköterskor till uppdrag i Öresundsregionen.
Vi söker nu operationssjuksköterskor till ortopedkirurgisk verksamhet på ett sjukhus i Öresundsregionen. Avdelningen bedriver såväl akut som elektiv operationsverksamhet och utför allt utom vissa ryggoperationer samt operationer på barn under två år. Du behöver ha minst ett års erfarenhet som operationssjuksköterska inom ortopedkirurgi.
Tjänsterna är heltidstjänster med en normalarbetstid på runt 160 h per månad. Möjligheterna till flexibel schemaläggning är stor. Du arbetar på samma avdelning under hela anställningen.
Lönen är mycket attraktiv. Vi ersätter brobizz eller pendlarkort.
Vi hjälper dig även att ordna dansk legitimation, danskt personnummer och bankkonto mm.
Vi rekryterar löpande till olika uppdrag. Besök gärna vår hemsida
www.hcrg.eu för att se några av de aktuella uppdragen.
Om du är intresserad och vill veta mer om dina möjligheter är du välkommen att kontakta Andreas Lupander (040-20 47 84 eller
andreas@hcrg.eu ) för ett förutsättningslöst samtal.
Publiceringsdatum2008-06-25Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
6 månader med goda möjligheter till förlängning
ErsättningFast lön
Fast timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
andreas@hcrg.euKontaktAndreas Lupander, Rekryterare, 040-204784,
andreas@hcrg.euFöretagHEALTHCARE RECRUITMENT GROUP I SVERIGE AB
AdressHEALTHCARE RECRUITMENT GROUP I SVERIGE AB
SÖDERGATAN 3
21134 MALMÖ
KontorsadressSÖDERGATAN 3
MALMÖ
Jobbnummer 258319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.