Onsite-support sökes till internationellt företag
Perido AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-08-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onsite-support sökes till internationellt företag" (publicerad 2017-10-23) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi på Perido är på jakt efter en social och positiv Onsite-support till ett stort företag inom detaljhandeln som behöver förstärkning till sitt team. Här blir du del av ett gäng på 25 personer som har roligt tillsammans på jobbet. Uppdraget utgår från kundens kontor i södra Stockholm.
I rollen som Onsite-support kommer du, tillsammans med dina kollegor, att hantera klientärenden ute hos kunder. Det är du som hjälper till med hård- och mjukvarufrågor och problem, förser användare med teknisk utrustning samt installerar datorer. Då det här är ett stor internationell företag finns det goda utvecklingsmöjligheter, både inom företaget om inom rollen. Supportteamet är stort och innehåller mycket kompetens så det finns mycket att lära sig av varandra.
Som Onsite-support får du användning för din sociala förmåga och då du är ute hos kunder. Att lösa problem bör vara något som engagerar dig och som såklart bidrar till att du lär dig nya saker. Vidare tror vi att du som söker är noggrann, kommunikativ och har ett ödmjukt förhållningssätt till användare som behöver din hjälp. Du gillar att se över processer och att bidra till förbättringsarbete inom IT-support. Såklart vill du alltid ge bästa tänkbara service!
Låter det här som ett uppdrag för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Publiceringsdatum2017-08-31Kravprofil för detta jobb• Relevant utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av supportarbete
• Generell IT-kunskap
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2018-02-28. Tillträde 2017-09-18.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Letar du efter ett roligt och varierande arbete med direktkontakt hos användaren? Har du erfarenhet av IT-support och vill tillhöra ett härligt team i en större organisation? Skulle du beskriva dig själv som lösningsorienterad, noggrann och pedagogisk? Då kan du vara rätt person för det här uppdraget!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15741LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 15741LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3672396
Observera att sista ansökningsdag har passerat.