Onsite supporttekniker till Office support

InfoCare / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare i Göteborg, Mölndal, Alingsås, Vårgårda, Trollhättan eller i hela Sverige

Vi söker dig som vill ge utmärkt support i kontorsmiljö hos vår kund i fordonsindustrin!

InfoCare söker nya drivna medarbetare som är serviceminded, framåt och konsultmässiga till kund.

TJÄNSTEN
Som office supporttekniker kommer du utföra dina arbetsuppgifter i kontorsmiljö. I rollen som tekniker kommer du att arbeta på ticket, vilket innebär att du får specifika uppdrag gällande diverse tekniska problem som behöver lösas.

Vi söker både dig som har något/några års erfarenhet av onsite support samt dig som har arbetet i flera år med liknande arbetsuppgifter. Arbetstiderna är kontorstider.

PERSONLIGA EGENSKAPER
Rollen kräver du är serviceinriktad, tänker på hur bemötande och resultat påverkar slutanvändaren samt att du är flexibel i ditt förhållningssätt gällande arbetsuppgifter. Ärendena och arbetsuppgifterna är ofta krävande och kräver stort fokus även vid arbetstoppar. För att lyckas förutsätter vi att du är en lyhörd problemlösare, noggrann samt att du tar ansvar för dina åtaganden.

DIN BAKGRUND
Teknisk utbildning på gymnasienivå är önskvärt. Erfarenhet av onsite support väger tyngre än utbildning på högre nivå. Mycket stor vikt läggs på personliga egenskaper, bl.a. attityd, motivation och personlighet samt intresse för uppdraget och för InfoCare.

Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav samt goda kunskaper i engelska.

ÖNSKVÄRD ERFARENHET
Windows OS (7/8/10)
macOS
MS Office - Word/Excel/Powerpoint
Felsökning av PC/Stationär/Desktop/Surfplattor/Mobiler/Mac
Felsökning av nätverk (LAN, WLAN m.fl.)
Någon typ av ärendehanteringssystem
B-körkort är ett krav

Kunden har engelska som koncernspråk, kundintervjuer kan därmed komma att hållas på engelska.

Dessa uppdrag ingår i InfoCares konsultverksamhet, därmed kommer du bli anställd av InfoCare och uthyrd till kund.

Uppdragen är på heltid och tillsvidare. Kunden har möjlighet att anställa teknikern direkt efter 6 månader.

Vid anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att ske.


OM INFOCARE
InfoCare är störst i Norden på support inom IT-infrastruktur och därmed en stor leverantör av konsulter och service till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget.

InfoCares mål är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, där både vi, kund och kandidat är nöjda med affären.

Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare, Farid Dadsetan.

I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-01-04

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-01
Ange följande referens när du ansöker: 925/659
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Infocare Forfragningar.SE@infocare.com

Företag
InfoCare

Adress
InfoCare
42131
42131 1480

Kontorsadress
F O Petersonsgata 30, 421 31, Västra Frölunda

Jobbnummer
3884695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare: