Onboarding & Support Specialist
Telenor Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vilka är vi på Ownit?
Ownit levererar tv, bredband och telefoni till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara valet av infrastruktur. Ownits vision är att erbjuda marknaden högkvalitativa bredbandstjänster i ett stabilt fibernät med en kundupplevelse i absolut världsklass.
Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2012 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.
Ownit omsätter drygt 300 MSEK och har ca 100 medarbetare.
Vad kommer du att jobba med?
I rollen som Onboarding & Support Specialist kommer du ha en viktig roll i hur vi utvecklar och förvaltar information internt i vår organisation. Syftet med rollen är att ge bästa möjliga förutsättningar för våra medarbetare att leverera service i världsklass till våra kunder. Du kommer också att vara kontaktperson för vår övriga organisation vid nyheter och förändringar i produkter och tjänster, för att arbeta fram bra informationsunderlag för kunder och medarbetare
Genom en tydlig planering och struktur säkerställer du att våra nya- och befintliga medarbetare får den kunskap och utveckling som behövs för att leverera på våra uppsatta mål. Inom ramen för rollen skapar du guider & FAQ, uppdaterar informationstavlor och ser till att informationen kommuniceras på ett strukturerat och pedagogiskt sätt. Rollen är tvådelad och du kommer därmed även ha en aktiv roll i vår support och ärendehantering (ca 40%).
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är en stark kommunikatör med stark förmåga att nå fram med budskap och information. Du har tidigare erfarenhet inom service och förstår vad som krävs för att lyckas i vår bransch. Du har en god känsla för kvalitet och vilka möjligheter som finns att utveckla inom området. Vi ser att du har en god struktur på ditt arbete och ser lösningar på hur vi möter behovet som idag finns i vår organisation.
Tveka inte på att skicka in din ansökan idag eller hör av dig vid eventuella frågor eller funderingar!
Placeringsort: Solna
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta rekryterande ledare Christoffer Lundström,
christoffer.lundstrom@ownit.seVaraktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-08-22ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J110052".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 6906907
Observera att sista ansökningsdag har passerat.