Områdeschef till Ronneby/Karlskrona
Samhall AB, Marknadsområde Syd / Ekonomijobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Samhall AB, Marknadsområde Syd i Karlskrona,
Ronneby,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Vill du ha Sveriges viktigaste jobb? Vi söker dig som vill vara med och bygga Sveriges viktigaste företag. Marknadsområde Syd är organiserad i 13 distrikt. Distrikt Blekinge söker nu en områdeschef med placering i Ronneby/Karlskrona. Tjänsten är direkt underställd affärschef
Publiceringsdatum2016-02-12Dina arbetsuppgifterSom områdeschef i Samhall ansvarar du för medarbetare, kund och drift vilket innebär ett omväxlande och operativt arbete.
I kundansvaret förväntas du utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse. Du arbetar aktivt för att all personal är planerad och debiteringsbar i verksamheten. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för en god arbetsmiljö samt nöjd kund.
Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Du arbetar också med att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall. I coachningen ingår att motivera, leta praktikplatser och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.
Önskvärda kvalifikationer
• Ledarskapserfarenhet med personalansvar
• Erfarenhet från industriproduktion
• Dokumenterad erfarenhet av arbete med personalutveckling
• Erfarenhet av sälj- och kundrelationer med goda resultat
• Lägst gymnasial utbildning eller motsvarande kunskaper
Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du trivs med att möta människor och har stor förmåga att leda samt tror på människors förmåga till utveckling. Du ser möjligheter för att kunna matcha rätt medarbetare till rätt utveckling och du har hög kommunikativ förmåga. Du är driven och är van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt. Du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och regionens utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.
Ansökan och övrig information
Anställningsform: tillsvidare
Anställningsdatum: enligt överenskommelse
Tjänstgöringsgrad: 100%
Befattningens placering: Ronneby/Karlskrona
Sista dag att ansöka är 2016-02-28
KontaktLars Magnusson, distriktschef 0455-44862
Erica Gustavsson HR specialist 040-381796
Fackliga kontakter:
Inga Löfgren Ledarna 031-3375104
Ilona Szöcs Unionen 0470-35824
Sabina Gustafsson Saco 031-3378830
Vi tar inte emot ansökningar via brev eller epost utan ansökan sker via nedanstående lank.
http://www.webforum.com/form/samhalljobb/form.asp?sid=802343107Organisationsbeskrivning
Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. Vi erbjuder tjänster med leveransgaranti inom allt från städ, tvätt och fastighet till logistik och tillverkning. Vi är rikstäckande med dryga 23 000 anställda på cirka 200 orter och omsätter årligen cirka sju miljarder kronor. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning och vi lyckas så bra för att vi är bäst på att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta som inget annat företag kan leverera.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
KontaktLars Magnusson, Distriktschef 0455-44862 (arbete)
lars.magnusson@samhall.seErica Gustavsson, HR specialist 040-381796 (arbete)
erica.gustavsson@samhall.seFacklig kontaktInga Löfgren, Ledarna 031-3375104
Ilona Szöcs, Unionen 0470-35824
Sabina Gustavsson, Saco 031-3378830
FöretagSamhall AB, Marknadsområde Syd
AdressSamhall AB, Marknadsområde Syd
Stormgatan 14
21120 Malmö
KontorsadressStormgatan 14
Malmö
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
erica.gustavsson@samhall.se Jobbnummer 2668597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.