Områdeschef till Gävle
Samhall AB / Ekonomijobb / Gävle
2019-07-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Områdeschef till Gävle" (publicerad 2023-12-14) ⬅️
Visa alla ekonomijobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Samhall AB i Gävle,
Sandviken,
Tierp,
Söderhamn,
Östhammar eller i
hela Sverige Vill du bli en ledare i Sveriges viktigaste företag? Distrikt Gävleborg söker nu en områdeschef inom tjänster med tyngdpunkt mot lokalvård. Du drivs av att arbeta i ett kund- och medarbetarfokuserat företag. Tjänsten är första linjens chef med placering i Gävle.
Om tjänsten:
Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer samt drift och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete.
Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Du arbetar också med att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall vilket är ett av dina viktigaste mål. I coachningen ingår att motivera, ta företagskontakter för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.
I kundansvaret förväntas du utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Beroende på uppdragens karaktär och storlek ansvarar du som områdeschef antingen för ett eller flera uppdrag. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund.
Vi söker dig som har:
· Har ledarskapserfarenhet med personalansvar inom städbranschen
· Har erfarenhet av sälj- och kundrelationer med goda resultat
· Erfarenhet av att arbeta operativt med personal och kunder, gärna inom lokalvård eller bemanningsbranschen
· Meriterande med branschutbildning SRY, Insta 800 eller motsvarande utbildning inom lokalvård.
· Lägst gymnasial utbildning samt innehar B-körkort
Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du brinner för ledarskap och tron på människors förmåga till utveckling. Du har ett affärsmässigt tänk och vet att nöjda kunder skapas genom bra leveranser och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag.
Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.
Ansökan och övrig information
Vill du bli en av oss? Ansök redan idag då ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Samhall arbetar aktivt med mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund.
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Anställningsdatum: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Befattningens placering: Gävle
Sista dag att ansöka är 25 augusti
Kontaktpersoner:
Gustaf Brattberg, Affärschef Telefon: 026-17 55 66
Distriktschef Jan Tegnér Telefon: 026-17 65 25
Fackliga representanter
Karl-Ove Karlsson, Ledarna Telefon: 063-15 17 21
Jonny Viljeskogh, Unionen Telefon: 0660-796 71
Johnny Schödin, SACO Telefon: 060-16 82 03
Välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2019-07-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-25
Ange följande referens när du ansöker: 144392
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Tegnér
jan.tegner@samhall.se 026-17 65 25
Gustaf Brattberg
Gustaf.Brattberg@samhall.se 070-3300359
FöretagSamhall AB
AdressSamhall AB
Andra Magasinsgatan 10
80310 Gävle
KontorsadressAndra Magasinsgatan 10
Jobbnummer 4845937
Observera att sista ansökningsdag har passerat.