Områdeschef - Stockholm
Hemfrid i Sverige AB / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla övriga jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Hemfrid fortsätter växa och söker nu en områdeschef som vill vara med på vår tillväxtresa. Trivs du i en kundservice-roll med fokus på service, ledarskap och resultat? Då kanske tjänsten som områdeschef hos oss är intressant för dig!
Publiceringsdatum2019-10-28ArbetsuppgifterSom områdeschef har du en avgörande roll för att leverera en riktigt bra tjänsteupplevelse för våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår kundansvar för våra kunder inom ett geografiskt område som du är i kontakt med via telefonsamtal samt mail. Dina huvudsakliga ansvarsuppgifter är: administrera nya kunder hos Hemfrid, hantera av- och ombokningar, lösa eventuella skador eller reklamationer, arbeta med merförsäljning, ansvara för kundavslut m.m. Utöver det operativa kundarbetet har du även ett chefsansvar för en eller två bemanningschefer. Ni arbetar mycket tätt inom teamet och kommunikation blir A och O. Det är våra bemanningschefer som är chef över våra hemfridare (städare) och leder den dagliga schemaplaneringen på lång och kort sikt med stöttning av dig. I din roll arbetar du aktivt mot företagets mål och KPI:er och rapporterar till Regionchef.
Tjänsten är på heltid måndag-fredag och arbetstiden är förlagd mellan kl. 08.00 - 17.00. På vårt huvudkontor arbetar vi i tre regioner med tre ansvariga regionchefer och ca. 20 områdeschefer och ca. 30 bemanningschefer.
Vi letar efter dig som
På Hemfrid drivs vi av goda kundupplevelser, och ser därför att du är genuint intresserad av service för att trivas i denna roll. Vi ser också att du är en organiserad lagspelare med högt engagemang och lätt till skratt. För att trivas i rollen bör du trivas i en tjänst med hög arbetsintensitet, gilla att samarbeta och ha lätt att fatta beslut. Vi söker då dig som:
• Har flera års erfarenhet av att arbeta inom service
• Har minst ett års erfarenhet från en ledande befattning
• Haft kundansvar, och gärna arbetat med B2C
• Är förbättrings- och resultatdriven
• Vill jobba på ett företag under tillväxt, där det händer saker hela tiden
• Drivs av att arbeta i en operativ roll
• Är trygg att arbeta med kundservice via telefon
Vi erbjuder
• Självständigt och utvecklande arbete
• Möjlighet att driva ditt område mot nya mål
• Personlig utveckling i service och ledarskap
• En mångkulturell organisation med stor trovärdighet på marknaden
• Att vara med på Hemfrids tillväxtresa att ta tjänster i hemmet till nästa nivå
• Självfallet har vi också kollektivavtal, friskvårdsbidrag, personalrabatter och tillämpar individuell lönesättning... och vi vill ha kul under tiden genom sociala aktiviteter! :)
Så ansöker duVill du bli en del i vårt team? Ansök redan idag, rekrytering sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Vi tar inte emot ansökan via mail utan ber dig skicka in via vårt ansökningsformulär.
För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering. Vid frågor om tjänsten eller processen kontakta Jessica Magnusson, Rekryteringsansvarig:
Jessica.magnusson@hemfrid.se / 08-409 126 50.
Välkommen till Hemfrid!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHemfrid i Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hemfrid i Sverige AB (org.nr 556529-8444)
Arbetsplats Hemfrid
Jobbnummer 4853430
Observera att sista ansökningsdag har passerat.