OKQ8 söker Customer Experience Manager
We Select / Marknadsföringsjobb / Avesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Avesta,
Norberg,
Hedemora,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos We Select i Avesta,
Hedemora,
Fagersta,
Säter,
Heby eller i
hela Sverige Vi på OKQ8 söker nu en Customer Experience Manager till vårt kontor i Avesta. I rollen som Customer Experience Manager ansvarar du för att utveckla och driva kundmötet till högsta kvalitet. Du kommer vara med och stödja arbetet i att ge kvalitativ kundservice åt OKQ8s kunder. Placeringsort är Avesta, men möjligheten att utgå från Köpenhamn finns om så önskas. Tjänsten är en bra möjlighet för dig som är inspirerande, kommunikativ och gillar att ta stort eget ansvar. Vi erbjuder en spännande roll och chansen att vara med på en rolig resa i ett växande företag. Din erfarenhet och kunskap kommer att värderas högt hos oss. Vi på OKQ8 har kundfokus som grundsten i allt vi gör och strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vår ambition är att leverera kundservice i världsklass.
Din roll
I din roll som Customer Experience Manager kommer du att driva och utveckla processer inom kundmötet. Du ingår i ledningsgruppen och är en supportfunktion till Customer Service. I rollen underhåller och förbättrar du kundundersökningar, ser mönster och problem, samt förmedlar resultaten på ett tydligt och inspirerande sätt till dina medarbetare. Du arbetar resultatorienterat och strävar efter en ökad försäljning.
Tjänsten innebär en del resor, framförallt till vårt kontor i Stockholm samt Köpenhamn och du rapporterar till Head of Customer Service.
Vem är du
Vi söker dig som har relevant utbildning inom marknadsföring eller ekonomi och som tidigare jobbat i en ledande roll inom kundservice eller försäljning. Du är van vid leda processer och fatta beslut baserat på din analys och riskbedömning. Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Som person är du driven, analytisk och inspirerande. Du har en vana av att prata inför folk och har en hög sociala förmåga. Vidare är du flexibel och trivs med att vara i en resultatorienterad miljö.
Din ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på följande länk:
http://rekrytera.weselect.se/Application?r=6331 . Ansökningarna hanteras löpande så vänta inte med din ansökan. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Isabelle de Rosche, tel. 0707-616268 eller via mejl
isabelle.derosche@weselect.se .
Sista ansökningsdag är 14 december 2015.
Välkommen med din ansökan!
OKQ8 Sverige och Q8 Danmark är tillsammans ett av Skandinaviens största drivmedelsbolag. Vi är en engagerad och kundfokuserad organisation med över 4 000 medarbetare i Sverige och Danmark. Våra värderingar öppen och ärlig, kundfokus, leverans och kompetens präglar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har över 1 000 drivmedelsstationer i Skandinavien där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Här erbjuds drivmedel, hög servicenivå, tillgänglighet samt ett generöst utbud av bilistiska produkter, fräsch mat och ekologiskt kaffe. Vi arbetar aktivt för att driva utvecklingen av mer klimatanpassade och miljövänliga drivmedel och produkter. Läs mer på
www.okq8.se och
www.q8.dkVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-11-26ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-14
FöretagWe Select
AdressWe Select
Drottninggatan 25
11151 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 25
STOCKHOLM
Jobbnummer 2547675
Observera att sista ansökningsdag har passerat.