Office Manager/VDAssistent-internationellt bolag

Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN GÅ IN PÅ www.id-entity.se UNDER RUBRIKEN AKTUELLA REKRYTERINGAR
Vi söker Office Manager/VD Assistent till internationellt bolag!
Du kommer att jobba i en kombinerad roll som assistent till vår engelsktalande VD samt som Office Manager. Vi sitter i mycket trevliga lokaler strax utanför norra stadsgränsen. Du stöttar vår VD med administrativ support och ansvarar för löpande frågor kring driften av vårt kontor med drygt 100 medarbetare.
I dina dagliga uppgifter som Office Manager ingår bland annat:
• Telefonhantering (mobil och fast telefoni)
• Contract Management, dvs se över och förnya vissa generella avtal, samt hantera företagets kontraktsdatabas
• Kontaktperson för våra leverantörer och anställda i frågor som rör kontoret
• Kommunicera ut information internt
• Travel Manager med ansvar för administration av on-lineverktyg och företagets kreditkortshantering
I dina dagliga uppgifter som VD assistent ingår bland annat;
• Kalenderhantering (Outlook), mötes- och resebokningar
• Självständig korrespondens på engelska och svenska
• Månadsrapportering, och i samband med det även samla in information från olika avdelningar
• Koordinera och ansvara för olika interna möten och event
Dina egenskaper
Du är en flexibel lagspelare som är van att arbeta självständigt och gärna tar i där och när det behövs. Vidare är du en positiv och proaktiv person som brinner för att ge bästa tänkbara service. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska, samt är självgående med initiativförmåga, integritet och en vilja att skapa resultat.

Publiceringsdatum
2011-07-07

Bakgrund
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av kvalificerat assistentarbete i en internationell miljö och är en utpräglad assistent och administratör. Du förstår vad tjänsten innebär och vilka krav som ställs på professionalitet och trivs i en händelsestyrd verksamhet i högt tempo. Du är mycket datorvan och behärskar Office-paketet, har du dessutom erfarenhet av att jobba med Intranät är det ett plus.
En lämplig utbildningsbakgrund är gymnasieutbildning med kompletterande påbyggnad. Du kan även ha läst på högskola.
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 1 augusti.
För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på ID Entity AB tel 08-545 812 88, ylva.ottosson@id-entity.se
FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN GÅ IN PÅ www.id-entity.se UNDER RUBRIKEN AKTUELLA REKRYTERINGAR

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ylva Ottosson, Rekryteringskonsult, 0733 914108, ylva@id-entity.se

Företag
ID. ENTITY AB

Adress
ID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM

Kontorsadress
TEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-216890

Jobbnummer
981136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Id. Entity AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Id. Entity AB: