Office Manager till Realheart
Skills i Mälardalen AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skills i Mälardalen AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Office Manager till Realheart
Scandinavian Real Heart AB utvecklar ett artificiellt hjärta kallat "Realheart TAH", en svensk patenterad produkt, som ersätter det naturliga hjärtat och är avsett att rädda livet på patienter som lider av svår hjärtsvikt. Företaget kombinerar svensk innovationskraft med avancerad forskning och utveckling för att skapa banbrytande lösningar inom hjärtteknologi. Utvecklingen av produkten går stadigt framåt och forskning bedrivs i nära samarbete med världsledande hjärtkirurger, forskare och ingenjörer. Läs mer på
https://realheart.se/ .
Office Manager
Realheart välkomnar nu en Office Manager som kommer att bidra till framgång i verksamheten genom att skapa förutsättningar för en trivsam kontorsmiljö och god intern service. Du kommer in i en organisation där allas funktioner värderas högt, oavsett roll, och kommer att avlasta teamet som består av bland annat ingenjörer och biomedicinska forskare. Genom att stötta upp med alltifrån resebokningar och kontorsinköp till dokumentation och kund- & leverantörskontakter möjliggör du för övriga funktioner inom företaget att få fokusera på sina expertområden.
Arbetsdagarna kommer att vara varierande och rollen handlar till stor del om att fånga upp vilka behov som kan avlastas för att skapa en välfungerande vardag på kontoret och ett positivt intryck för de som är i kontakt med Realheart.
Bland arbetsuppgifterna ingår:
Inventering och inköp av kontorsmaterial
Bokning, packning och hantering av material/prover mellan labb och kontor
Dokumentation, korrekturläsning och översättning av texter
Internkommunikation
Koordinering av möten och events
Bokning och organisering av resor
Du kommer också att vara första kontakten för olika externa parter som söker kontakt med Realheart och bidrar på så sätt till att ge ett professionellt och välkomnande intryck av företaget både via telefon, mejl och i fysiska möten. Likaså ansvarar du för att kaffemaskin och kylskåp är påfyllt och i gott skick.
Vi söker dig
För framgång i rollen som Office Manager tror vi framförallt att det är dina personliga egenskaper och intressen som är avgörande. Vi söker dig som är kommunikativ och har förmågan att fånga upp förfrågningar från olika håll. Då kontaktytorna är många tror vi att du trivs i sociala sammanhang och även är den som gillar att skapa god stämning genom att tillexempel fixa det där lilla extra vid födelsedagar eller när teamet behöver peppas.
Vi söker dig som gillar att ta för dig och har initiativförmågan att skapa framdrift. Här kan också ett gott öga för ordning och reda vara gynnsamt för att kunna strukturera upp och se när saker kan göras om till det bättre. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift krävs då information och daglig kommunikation sker på båda språken.
Du välkomnas till ett team som idag består av självständiga och drivna personer som hittar vägar framåt och får möjlighet att bli del av ett innovativt gäng som arbetar med banbrytande tekniska utmaningar. Det är ett multidisciplinärt team där man hela tiden samarbetar över olika kompetensområden och lyssnar in varandra. Organisationen är forskningsintensiv och prioriteringar kan kastas om så förmågan att ställa om och vara flexibel kommer att komma väl till pass.
Realheart erbjuder en inkluderande arbetsmiljö och möjlighet att växa och utvecklas inom en spännande verksamhet! Du får arbeta med engagerade kollegor i ett företag som värdesätter kreativitet, samarbete och en passion för medicinteknisk innovation.
Varmt välkommen med din ansökan!
I detta uppdrag samarbetar vi med rekryteringsföretaget Skills Rekrytering. Din ansökan registrerar du på
https://skillsrekrytering.se/lediga-jobb/ . Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Frågor om tjänsten besvaras gärna av rekryteringskonsult Julia Öhrberg Nyberg på 073 - 096 18 15 eller Annika Frii 070 - 33 55 290.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Skills i Mälardalen AB (org.nr 559071-4944)
Arbetsplats Skills Rekrytering AB
Jobbnummer 8725124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.