Office Manager till investmentbolag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: kl.08:00 - 17:00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstid

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en serviceinriktad och driven Office Manager till vår kund som är ett investmentbolag med "Shared services" funktion för bolag som inriktar sig inom fastigheter och investeringar. Vår kund erbjuder en fantastisk arbetsmiljö där gruppen jobbar nära varandra och skapar trygghet för varandra. Det sprids glädje, passion, personlighet, professionalitet och gemenskap.

DIN ROLL:

Som Office Manager kommer du att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Du kommer att arbeta med koordinerande och administrativa uppgifter och ansvara för att kontoret ser snyggt och professionellt ut. Tjänsten är på heltid och du arbetar måndag - fredag mellan kl. 08:00 - 17:00.

Några av dina arbetsuppgifter:

Välkomna gäster i receptionen och förbereda mötesrum

Beställa kontorsmaterial, lunch & fika

Post- och budhantering

Kontakt med leverantörer och samarbetspartners

Hjälpa till att samordna events, restaurangbesök och andra aktiviteter

Behjälplig till anställda - köpa luncher/fika vid behov

Hjälpa till med arkivering och inventarieregister

Uppdatera bolagens månadskostnader (5 bolag)

Ansvara för onboarding av ny personal

Diverse sekreteraruppgifter

Ekonomirelaterade uppgifter vid behov, rapportera till VD assistenten

Som Office Manager kommer du att arbeta för att säkerställa bästa service till kunderna. Du kommer att vara en viktig stöttepelare till hela företaget. Rollen kommer innebära ett stort eget ansvar och proaktivt jobb för att skapa förbättringar för kontorsmiljön och trivsel på kontoret.

VEM ÄR DU?

Du är en positiv och serviceinriktad person som har öga för detaljer. För att lyckas i rollen tror vi att du är initiativtagande, noggrann och lösningsorienterad samt flexibel, har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Vidare är du ett socialt geni som trivs i en öppen och fartfylld miljö där alla samarbetar och tar hjälp av varandra. Det är viktigt att du brinner för att leverera service i världsklass och alltid har viljan att ge det lilla extra med ett leende på läpparna.

Vi ser gärna att du:

Har tidigare har erfarenhet av kontorsservice och liknande arbetsuppgifter

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har mycket goda kunskaper i Excell samt hela Officepaketet

Är IT-kunnig

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-15

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Kontakt
Gabriela Montenegro
gabriela.montenegro@rpbemanning.se
08 518 072 04

Jobbnummer
6345584

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: