Office Manager till Fremantle
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-06-15Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Fremantle har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Fremantle en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetSom ett av världens största produktionsbolag producerar de oemotståndlig underhållning. Fremantle producerar till alla svenska tv-kanaler och de producerar välkända tv-program såsom Idol, Talang och Bonde söker fru.
På kontoret i Stockholm arbetar produktionerna, och som Office Manager samarbetar du med dessa projektteam i deras fräscha lokaler på Gärdet i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom Office Manager har du en central och koordinerande roll där du är ansiktet utåt för Fremantle. I ditt arbete ingår att ta emot gäster, ansvara för kontakten med alla leverantörer, svara i telefon och förbereda möten. Du ansvarar för utdelning och insamling av utrustning som behövs inför uppstart och nedstängning av projekt. Du kommer även att ansvara för miljörapporteringen och vara en del av miljöarbetet framåt. Vidare hanterar du post och bud, inköp av kontorsmaterial, resebokningar samt diverse enklare ekonomiuppgifter. Som Office Manager ser du till att det är ordning och reda på kontoret och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från en liknande roll, exempelvis en administrativ- eller koordinerande roll
• God datorvana
• Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• B-körkort
• Albert calculator (meriterande)
För att passa som Office Manager tror vi att du är strukturerad, noggrann och har ett gott sinne för detaljer. Du trivs i en varierande roll med högt tempo där du arbetar proaktivt och självständigt eftersom du som Office Manager har stort eget ansvar i ditt dagliga arbete. Du tycker om att stötta dina kollegor och vara behjälplig där du ser att det behövs och du har även ett serviceinriktat kundfokus. Då du är en central representant för företaget ser vi att du är professionell och kommunikativ med stort intresse av att ge god service både internt och externt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Gärdet
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office Manager, kontor, kontorsansvarig, Stockholm, administration, administratör, reception, receptionist, finans, Outlook, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5812291
Observera att sista ansökningsdag har passerat.