Office Manager till Certe Revision

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-09-11

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Certe Revision.

Om företaget
Certe Revision startades av fyra auktoriserade revisorer med lång erfarenhet från olika byråer och en gemensam syn på revisionsarbete. Namnet Certe Revision betyder säker revision på latin och ligger till grund för företagets filosofi. Magnus, Daniel, Mikael och Marcus ville skapa något annat än en traditionell byrå som kunderna anlitar för att de måste. Därför har de byggt upp ett personligt och kostnadseffektivt företag som hjälper kunderna att bli lönsamma genom att kontinuerligt agera bollplank. Idag är de betydligt fler revisorer som med hög kompetens och erfarenhet arbetar med kundernas bästa för ögonen.

Certe Revision har sitt kontor i Hornstull och de är idag 24 personer.

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager har du en central roll i företaget där du får möjlighet att arbeta med stor variation inom service och administration. I rollen har du ett helhetsansvar att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och besökare. Du har ansvar för att ta emot samtal och koppla vidare och att ta emot och ge service till alla kontorets besökare. Därtill arbetar du koordinerade, du har hand om bokningar och att arrangera resor, konferenser och events samt ordna måndagsfrukostar och gemensam fredagsfika. Du ansvarar även för beställningar av kontorsmaterial, mat och fika. I det administrativa arbetet ingår exempelvis posthantering, ta emot leverantörsfakturor och läsa in i systemet samt lägga upp nya kunder, läsa in tidrapporter, registrera och stämma av kundbetalningar. Du deltar även i introduktion av nyanställda och du assisterar revisorerna med att administrera årsredovisningar.

• Hålla kontorsytor representativa samt ha ansvar över den generella kontorsservicen
• Boka och arrangera resor, events och ha hand om beställningar av kontorsmaterial, mat och fika
• Välkomna besökare och stöttar kollegor med både praktiska och administrativa ärenden
• Leverantörsfakturor, tidrapporter, fakturera kunder

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av att arbetat med service, gärna i en liknande tjänst
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift

För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. I rollen är du ansiktet utåt för företaget vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ge ett professionellt mottagande. Vidare är du noggrann och du gillar att hålla ordning och reda. Då rollen är självständig ställer det krav på att du trivs med att arbeta självständigt kombinerat med många olika kontaktytor. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad roll där du bidrar med god energi och söker en långsiktig roll.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hornbruksgatan 28, Hornstull
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8103058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: