Office Manager till Aphelion Consulting

Aphelion / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aphelion i Stockholm

Publiceringsdatum
2018-04-19

Om företaget
Aphelion är experter på system för valutahandel. Vi fokuserar bara på valutahandel. Bolaget grundades 2006 av en grupp FX specialister som dessförinnan hade jobbat som konsulter åt internationella banker och framgångsrikt byggt deras infrastruktur för elektronisk FX handel. Vi erbjuder helhetslösningar som täcker banker, hedgefonder och andra stora FX organisationers hela behov. Aphelion har AAA rating och vi har mottagit DI Gasell utmärkelser flera år i rad. Besök gärna hemsidan för mer information om Aphelion, (http://www.aphelion.se/) www.aphelion.se (http://www.aphelion.se)

Arbetsuppgifter
Aphelion Consulting AB söker nu en Office Manager som kommer att agera spindeln i nätet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att sköta receptionen, ha hand om växeln och ta emot besökare. Du kommer att fixa och hålla iordning på kontoret, hantera inköp och ha kontakt med externa leverantörer. Du kommer anordna events, uppdatera intranätet, boka resor internt till personalen och ha hand om bolagets resepolicy. Du kommer också att få hjälpa till inom HR området med exempelvis administration och hantering av bolagets rekryteringskanaler (tex. Linkedin och andra karriärsidor). Vidare kommer du stötta ekonomiavdelningen med uppgifter såsom fakturahantering, betalningar och att vara behjälplig vid bokslut osv. Arbetsuppgifterna är varierade och du bör därför trivas med att arbeta såväl högt som lågt.

Vem är du?
Du har några års arbetserfarenhet av kontorsadministration och vet vad som krävs för att sköta ett kontor på alla nivåer. Du trivs med att strukturera, koordinera och planera. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift, Det är meriterande med ytterligare språkkunskaper i tyska, franska, spanska, ryska alternativt polska. Vidare har du goda datakunskaper då tjänsten innebär arbete i diverse system såsom bl.a. Microsoft Office, Adobe Systems och CRM system. Det är meriterande om du har viss erfarenhet av att arbeta med ekonomi, bokföring eller dylikt.

Som person söker vi dig som brinner för att ge bra service, är proaktiv och ser vad som behöver göras. Du ligger steget före, hugger i där det behövs och tycker om att ge det där lilla extra. Vidare är glad och sprider energi omkring dig. Du har en härlig inställning, är prestigelös och har skinn på näsan. Att skapa en bra arbetsmiljö där det händer mycket kul är du!

Du erbjuds
En bred och varierad roll inom ett mycket spännande, väletablerat internationellt bolag. Kontoret är beläget i fina lokaler mitt i Stockholms city. I denna rekrytering samarbetar Aphelion Consulting med Jurek Rekrytering & Bemanning. Är du intresserad så är du välkommen att söka genom att skicka in ett personligt brev och ditt CV. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Monia Letmark på monia.letmark@jurek.se. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du söker tjänsten via Jurek Rekrytering & Bemannings hemsida, www.jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
André Edwall andre.edwall@aphelion.se +46 706 925 300

Företag
Aphelion

Adress
Aphelion
Kungs­gatan 2
11143 Stockholm

Kontorsadress
Kungs­gatan 2 , Stockholm

Jobbnummer
4095276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aphelion

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aphelion: