Office Manager/receptionist

Avanzera Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett rekryteringsuppdrag söker vi dig som gillar att ge service och har blick för ordning och reda.

Vill du arbeta på ett expansivt företag som kan erbjuda en ung och dynamisk atmosfär? Företaget som är ett internationellt bolag med starka varumärken har drygt 1 700 anställda, varav drygt ett 100-tal i Sverige.

Din roll blir att ansvara för att allt det praktiska på kontoret fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal och besökare samt posthantering och kontakter med leverantörer avseende lokalvård, kontorsmaskiner, entrémattor, handukar etc. Detta innebär att du kommer att sätta dig in i alla avtal med företagets leverantörer och följa upp att beställda tjänster levereras på ett tillfredsställande sätt. Du kommer även att sköta viss administration såsom arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Även inköp av kontorsmaterial.

Arbetsplatsen är i ljusa och trevliga lokaler i Stadshagen. Sammanlagt arbetar 30 personer på detta kontor.

Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du har också förmågan att "ligga steget före" i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning. Du är prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen eller snygga till bordet i konferensrummet.

För rätt person är detta ett tillfälle att komma in i ett företag med mycket god personalpolicy och där dina tjänster verkligen kommer att uppskattas. Företagets goda personalpolicy syns också i de förmånliga villkor som personalen erbjuds. Förutom din månadslön får du ett generöst friskvårdsbidrag, förkortad arbetstid under sommaren, rikskuponger, fri mobiltelefon samt pensionsprogram. Det finns även goda möjligheter till vidareutbildning, t ex inom data.

Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag i annonsen. Var god ange när du kan börja eller eventuell uppsägningstid. Märk din ansökan "Office Manager/receptionist"

Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2007-10-26

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-11-02
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist/Office Manager
Vi tar emot ansökan via epost: ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: peter.ahlander@avanzera.se
Mer information på http://www.avanzera.se

Jobbnummer
37885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: