Office Coordinator till OneMed!
Novare Interim & Recruitment AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm,
Danderyd,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige OneMed är en ledande distributör av förbrukningsmateriel och vårdrelaterade tjänster till hälso- och sjukvården i Europa. OneMed finns i 8 länder, har drygt 700 medarbetare och omsätter cirka 5 miljarder kronor. OneMed levererar tjänster, stödsystem och produkter till hälso- och sjukvården i Europa. Vi är mer än bara en leverantör - vi är en partner till våra kunder. För oss betyder detta att vi och kunden har samma mål och definition av framgång och samarbetet bygger på att vi lyckas tillsammans.
Våra värderingar genomsyrar vår organisation och vägleder oss i allt vi gör. För oss betyder det att vi är engagerade och alltid strävar efter att överträffa våra kunders förväntningar, att vi tar ansvar och arbetar aktivt för en hållbar utveckling och att vi ständigt söker efter nya möjligheter och både bättre och mer meningsfulla lösningar.
Är du en proaktiv person som har en hög känsla för service och ett öga för detaljer? Gillar du att ta egna intiativ och ser dig själv som en öppen, ordningsam och noggrann person? Då kan rollen som Office Coordinator vara rätt för just dig! På OneMed blir du en del av ett gäng varma och glada personer på företagets huvudkontor i Danderyd.
Publiceringsdatum2020-02-03Om tjänsten I rollen som Office Coordinator ansvarar du för skötsel och administration av företagets huvudkontor. Utöver det bemöter du besökare med en förstaklassig service och skapar en trivsam kontorsupplevsele för både anställda och besökare.
Du ansvarar för att planera och genomföra inköp till kontoret samt se till att bibehålla ordning och en hög nivå av trivsel på kontoret. Vidare stöttar du upp i att planera och koordinera företagets evenemang, arkivering och ansvar för giveaways, planering vid konferenser och genomför resebokningar samt stöd vid vissa företagsgemensamma projekt. I din roll ingår även att introducera nyanställda för kontorets rutiner.
Profil Som Office coordinator blir du företagets ansikte utåt, en nyckelperson som ser till att de dagliga rutinerna flyter på. För att lyckas i rollen bör du vara en person som får energi av att ge service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med människor inom och utanför organisationen. Utöver det är du självgående i ditt arbete och har förmågan att se vad som behöver göras och inte är rädd för att hugga i.
Vi ser det som krav att du har:
* Har några års relevant erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll exempelvis inom service, administration eller motsvarande.
* Är en van användare av Office-paketet.
* Talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska
* Positiv inställning
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid.
Omfattning: Heltid
Placering: Danderyd
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Novare Interim & Recruitment och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går direkt till Novare Interim & Recruitment.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan, notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utifrån GDPR. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan uppdraget är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Interim & Recruitment AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017),
http://https://novare.se/interim-and-recruitment/ Arbetsplats Novare Interim & Recruitment
Jobbnummer 5076020
Observera att sista ansökningsdag har passerat.