Office Assistant till prisad byrå

Awave AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Awave AB i Stockholm

Har du fallenhet för god service, kvalitet, älskar att socialisera och är den som sprider positiv energi? Då kanske du är vår Office Assistant. Vi har ett härligt kontor beläget i city med stans trevligaste kollegor och söker dig som vill bidra med det där lilla extra i vår vardag och se till att kontoret blir ett ställe att trivas och utvecklas i.

Vilka vi är
Awave startade 2007 och är idag en fullservicebyrå med närmare 60 medarbetare och kontor i Stockholm, Köpenhamn och Riga. Sedan sommaren 2021 är vi del av en större internationell koncern vilket gör att vi även har många kollegor i andra delar av Europa.
Vi växer konstant och vårt fokus ligger i att bygga och utveckla digitala plattformar med hjärtat till både större och mindre kunder nationellt och internationellt.
Vi jobbar med allt från utveckling och design till digital marknadsföring och inget är omöjligt för oss när det kommer till att digitalisera och affärsutveckla åt våra kunder. Många av våra kunder har vi jobbat med under väldigt lång tid och för oss är det viktigaste att bygga långsiktiga, roliga och hjärtliga relationer till våra kunder. Vi ska vara deras förlängda arm inom den digitala plattformen.
Det viktigaste som kännetecknar vilka vi är - det är helt tveklöst vårt team av fantastiska kollegor. Här finns ett engagemang som heter duga och en ödmjukhet, positivitet och kompetens att hurra för. Hos Awave är det högt i tak, en varm atmosfär och en fantastisk hjälpsamhet.

Vem vi söker
I takt med att världsläget förändrats har också kontoret fått en annan innebörd och roll i medarbetares arbetsliv och för företagen själva. Vi ser att kontoret blir en plats att träffa kollegor, få den sociala biten och att tanka energi. Detta i kombination med att våra kunder blir allt fler och vi växer i antal medarbetare blir också kontoret mer och mer Awaves ansikte utåt och stöttningen i administration och hantering allt viktigare. Med detta sagt vill vi nu välkomna en Office Assistant till Awave som kan ge det lite extra båda till våra medarbetare och kunder.
Eftersom du blir en del av vårt varumärke och ansiktet utåt mot våra kunder och medarbetare ser vi det som självklart att du värdesätta service och kvalitet högt, tar initiativ när det behövs och har förmåga att alltid se lösningar och möjligheter. Arbetsuppgifterna kommer att variera och vara alltifrån praktiska till administrativa. Därför ser vi även att du har vana vid att arbeta strukturerat utan att lämna något åt slumpen. Framför allt har du en känsla för detaljer och trivs med människor och kan på alla sätt förmedla att vi är en webbyrå i toppklass.


Publiceringsdatum
2021-12-23

Dina arbetsuppgifter
• Administrera alla former av personal - och kundevent.
• Administration och planering av eventuella resor och hotellbokningar.
• Ansvar för personalvårdande aktiviteter i samråd med HR
• Bidra till att skapa välmående på arbetsplatsen
• Ordna med praktikaliteter i samband med att medarbetare börjar och slutar.
• Se till att kontoret ser snyggt ut med ordning och reda i kontorets alla ytor.
• Ordna eventuell fika eller lunch i samband med möten.
• Säkerställa att nödvändig utrustning finns och fungerar i konferensrummen.
• Ansvara för dialogen med våra leverantörer vad gäller inköp, städ, möbler, sopsortering och säkerställa att detta håller god kvalitet samt följer våra ISO processer
• Ansvara för kontakten med vår hyresvärd och alla förekommande frågor.
• Hantera all in-och utgående post samt larm och nycklar till kontoret.
• Svara i växeln och se till att information kommer vidare till rätt person.

Vi ser gärna att du har:
• Arbetat i en liknande roll med höga krav på service och kvalitet.
• Känner dig trygg i det administrativa uppgifter och har goda kunskaper i Office 365 och lätt att sätta dig in i olika system och verktyg.
• Mycket goda språk- och kommunikationskunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
• Erfarenhet av att följa upp och administrera leverantörer och att anordna events.
• Är en person som tar egna initiativ och är bekväm i sociala sammanhang.
• Har känsla för det estetiska samt förstår innebörden av och trivs i en stimulerande arbetsmiljö.
• Är kostnadsmedveten och kan ha ett kritiskt tänkande

För den här tjänsten finns man på plats på kontoret och arbetar 08:00-15:00 måndag till fredag. Känns detta som en klockren match så tror vi att du skulle passa bra hos oss på Awave. Tveka inte att ta klivet in i vår värld! Vi håller intervjuer löpande så skicka din ansökan redan idag till join@awave.com. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Aylin Bargabriel på 076 2449242.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-16

Adress
Awave AB
Ynglingagatan 2 1 TR
11347 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Awave AB (org.nr 556727-6141)
Ynglingagatan 2 1 TR (visa karta)
113 47  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: join@awave.com

Jobbnummer
6207857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Awave AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Awave AB: