Office Assistant till Aditro
Aditro / Receptionistjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Örebro eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad och strukturerad receptionist och administratör? Är du lösningsorienterad och van att agera självständigt? Då har du hittat rätt!
Till Aditros huvudkontor i Sundbyberg söker vi nu ytterligare en Office Assistant
Publiceringsdatum2018-05-07ArbetsuppgifterSom Office Assistant kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ansvara för flera olika typer av uppgifter parallellt vilket ställer din struktureringsförmåga och detaljorientering på prov, men också din servicekänsla, flexibilitet och din förmåga att prioritera.
Du kommer bland annat att arbeta med
Rörlig receptionstjänst,
• Bistå besökare och medarbetare med allmän hjälp och information
• Posthantering av in- och utgående brev/paket och gods, utlämning av post på angivet ställe
• Allmän kontorsservice vilket b l a innebär underhåll av printers, uppdatering av kontorsförråd, beställning av fika - lunch, frukost/frukt, kaffe etc.,
Ansvarig för kontorsmiljön för Sundbybergs kontoret
• Ansvarig för larm och brandskydd tillsammans med fastighetsägaren
• Medlem i den lokala arbetsmiljökommittén
• Hantering av felanmälan
• Kontaktperson gentemot kontorets olika leverantörer
Allmän administration,
• Uppdatering av listor, Share siter, HR admin, arkivering etc.
• Scanning, registrering och kontering av leverantörsfakturor
Din profil och bakgrund
Vi söker dig som är strukturerad, kan jobba självständigt och ta egna initiativ. Du kan kommunicera bra på engelska och svenska, både i tal och skrift. Du är bra på att hitta lösningar, och gillar att leverera service på hög nivå. Jobbet kräver att du är en van användare av Officepaketet samt allmänt systemkunnig. Du är social och trivs med att nätverka och bygga relationer i organisationen på ett prestigelöst sätt. Vidare tror vi att du motiveras av att skapa ordning och reda i en verksamhet i ständig förändring, och håller alltid hög kvalitet i leveransen. Då arbetet innebär många olika kontaktytor kommer det att ställas höga krav på din förmåga att samarbeta.
Vi tror att du har runt 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter men det är dina personliga egenskaper som är viktigast för rollen! Tjänsten är på heltid med placering i Sundbyberg.
Om du känner igen dig i beskrivningen så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 15 maj.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Arbetsgivaren
Aditro är ledande leverantör av HR-, lönesystem och outsourcing i Norden. 'We move the world of HR' genom att samspela tillsammans med våra kunder och har nu över 50 års erfarenhet. Idag är vi över 750 engagerade medarbetare i Norden som hjälper våra kunder att automatisera och digitalisera HR- och löneprocesser. Vårt uppdrag är att hjälpa till med att skapa en bättre medarbetarupplevelse genom att göra HR-processer mindre tidskrävande och enklare.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Aditros verksamhet genomsyras av våra värderingar: Leading, Committed, People Centric.
Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva-Carin Beltrami, Group Accounting Manager
eva-carin.beltrami@aditro.comCamilla Regn (Unionen), Unionen
camilla.regn@aditro.com +46104511807
FöretagAditro
AdressAditro
Löfströms Allé 5
17266 Sundbyberg
KontorsadressLöfströms Allé 5
Jobbnummer 4129649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.