Office Assistant / Bokningsansvarig
Upzone Äventyrsparker AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upzone Äventyrsparker AB i Borås,
Göteborg,
Skövde,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Som Office Assistant i Borås jobbar du och dina medarbetare på kontoret och sköter alla våra parkers bokningar och gästservice via vårt bokningssystem, telefon och epost. Huvudelen av dina arbetsuppgifter är att ta hand om bokningar och ge gästservice över telefon och mail, samt också aktivt sälja in de aktiviteter vi erbjuder till företag och grupper som vill boka event hos oss. Du ser till att våra gäster som bokar får den information de behöver innan de besöker oss, samt hjälper till att uppdatera den information vi har tillgänglig online stämmer.
Du ser till att det finns bokningsbara tider på vår hemsida via bokningskalendern och för statistik på de bokningar vi får in i alla parker. Du ser också till att de gruppbokningar du tar emot blir fakturerade, samt kontrollerar de betalningar som sker via vårt bokningsystem.
Beroende på din erfarenhet och situationen så kan också andra uppgifter förekomma, t.ex. hjälpa till med administrativa uppgifter för parkerna, så som att bokföra parkens dagskassor, marknadsföring via nyhetsbrev, utveckling av nya aktivitetspaket, etc. Det finns en stor chans att utvecklas och lära sig nya uppgifter inom företaget.
Arbetsuppgifter:
inkluderar bl. a.
• Gästservice via telefon och mail
• Hantering av bokningar
• Enklare ekonomihantering, t.ex. fakturering av bokningar och bokföring av dagskassor
• Marknadsföring / Nyhetsbrev
• Renhållning i gäst- och personalutrymmen
- Övriga administrativa uppgifter
Du som jobbar i Upzone Office är del av hjärtat i företaget och är ofta den första och viktiga kontakten med våra gäster, samt att du sköter det viktiga jobbet bakom kullisserna så att instruktörerna i våra parker kan ta hand om gästerna på bästa sätt.
Du behöver vara både självständig och initiativtagande men också gilla att vara med i ett större team; ett bra samarbete mellan våra anläggningar runt om i södra Sverige är väldigt viktigt och som Office Assistant har du en central del i kommunikationen med de olika parkerna. Du måste gilla utmaningar och kunna hantera stress och problemlösa när det är full fart i parkerna och gäster både ringer och mailar i ett.
Du måste vara organiserad och strukturerad, och kunna klara av att jobba i ett högt och effektivt tempo under vissa perioder. Du ska inte ha några problem med att kommunicera via telefon och mail på svenska och engelska, samt hantera enklare program på datorer. Du är snabb på att lära dig nya saker och lär dig gärna nya arbetsuppgifter allt eftersom du blir säkrare i din roll.
Det är en stor fördel om du har någon av följande kvalifikationer:
• Pratar och förstår andra språk utöver svenska och engelska, till exempel tyska, danska, eller andra språk.
• Tidigare erfarenhet inom försäljning
• Tidigare erfarenhet av kundservice via mail och telefon
• Tidigare erfarenhet av hantering av bokningar och bokningssytem
• Tidigare erfarenhet av annat administrativt arbete
Övriga specialkunskaper / kompetenser kan också vara meriterande, t.ex. erfarenhet inom marknadsföring och annonsering, IT-kunskaper, ekonomi för företagare, etc.
Upzone Äventyrsparker finns i Borås, Ängelholm, Ullared och Åhus. Vi har höghöjdsbanor på upp till 18 meter med spännande utmaningar bland trädtopparna! Med fyra olika banor i varje park på olika höjder och svårighetsgrader kan alla hitta sin utmaning, oavsett om det är i vår lägsta och lättaste bana eller i vår högsta och mest utmanande. Klättra i nät, balansera på linor, kasta dig själv ut i en linbana och klättra genom en tunnel, varje park har olika utmaningar i sina hinderbanor. Vi har också andra aktiviteter så som lagtävlingar, teambuilding och Battle Tag med pil och båge. Våra gäster är varierande, bl.a. barnfamiljer, kompisgäng, föreningar och företag besöker oss.
Vi värderar vår personal och våra gäster högt, och vi vill att både medarbetare och gäster ska trivas hos oss.
Varaktighet, arbetstid
Säsongsjobb, deltid. Garanti på minst 50% under perioden 1 feb - 15 nov. Chans till förlängning över vintern efter säsongsslutet. Vid behov förväntas du kunna jobba mer än 50 %, framförallt under perioden april-sep. Jobb även kvällar och helger. 40%-60%
Publiceringsdatum2017-01-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-01
Ange följande referens när du ansöker: Office Assitant Borås
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Rinman
jobb@upzone.seFöretagUpzone Äventyrsparker AB
AdressUpzone Äventyrsparker AB
Lingonstigen 4
50478 Sandhult
KontorsadressAlidelundsgatan 11
Jobbnummer 3248733
Observera att sista ansökningsdag har passerat.