Office Admin./Marketing Ass. till Energizer
Academic Search International AB Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Search International AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Energizer is one of the world's largest manufacturers of dry cell batteries and flashlights and is
traded on the New York Stock Exchange under the symbol ENR. In 2003, Energizer acquired the worldwide Schick-Wilkinson Sword Company and in 2007 Energizer acquired Playtex incl Hawaiian Tropic, adding world-class brands in the personal care category to the Energizer portfolio.
ENERGIZER SÖKER OFFICE ADMINISTRATOR/MARKETING ASSISTANT
Energizer har på kort tid positionerat sig som nummer ett på den svenska marknaden. Våra varumärken är Energizer, Wilkinson Sword och Hawaiian Tropic. Energizer växer och har därför behov av att stärka upp sin nordiska organisation med en Office Adminastrator/Market Assistant.
I din roll som Office Administrator/Marketing Assistant kommer du att vara ett stöd för Marknadsavdelningen med säljmaterial, logotyper, produktblad och administration av logistik. Du kommer även hantera FOC beställningar av reklamprodukter, events och hantering av den lokala merchandise. I rollen ingår också att beställa reklamartiklar och att hålla bolagets kontaktuppgifter i söktjänster och telefonkataloger uppdaterade. Du kommer även att planera och koordinera genomförandet av kund- och konsumentträffar. Därutöver deltar du i den grafiska produktionen och framställningen av trycksaker.
I dina arbetsuppgifter ingår till viss del att vara projektledare kring event och konferenser. Du har även ett mindre ekonomiansvar där du sköter fakturering och bokföring. Du kommer likadels att arbeta med och vara ansvarig för kontorsmiljön, göra inköp till kontoret, hantera post, göra datainsamling, ta emot kunder och förbereda inför möten på kontoret.
Vi söker någon som har en gymnasieexamen, gärna med ekonomisk inriktning. Du ska ha goda betyg i svenska och matematik. Du uttrycker dig väl i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har möjligen tidigare arbetat i en liknande roll med serviceansvar, event eller som kontorsassistent.
Som person tycker du om att skapa ordning och ge det där lilla extra som skapar trivsel på kontoret. Prestigelöshet är något som värdesätts. Du har hög servicekänsla, är systematisk, noggrann, ansvarstagande och har en ?det fixar jag?-inställning. Du är nyfiken och inte rädd för att ta för dig.
Vi ser gärna att du har goda datakunskaper och är kunnig i Officepaketet, främst Excel och Powerpoint. Kunskaper i redigeringsprogram så som InDesign är meriterande. B-körkort erfordras.
I denna rekrytering samarbetar vi med Academic Search International. Du ansöker genom att klicka på länken nedan som tar dig till ett ansökningsformulär där du fyller i dina kontaktuppgifter samt bifogar brev och CV. Kontaktperson för tjänsten är Petra Eriksson på Academic Search International. 08-555 15 726. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Placeringsort är Stockholm. Då vi intervjuar löpande är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan via länken:
http://bit.ly/L4Yp5VPubliceringsdatum2012-06-13KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPetra Eriksson, 08-555 15 700 (Telefon)
FöretagAcademic Search International AB Stockholm
AdressAcademic Search International AB Stockholm
Grev Turegatan 27
11438 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-555 157 00
Jobbnummer 1271927
Observera att sista ansökningsdag har passerat.