Offertsupport till BoMek Verkstads AB
Onepartnergroup Väst AB / Backofficejobb / Göteborg
2025-05-08
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Onepartnergroup Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige BoMek Verkstads AB är en etablerad aktör inom legotillverkning med lång erfarenhet av skärande bearbetning och svetsning av metalliska material. Vi levererar avancerad mekanik till flera svenska börsnoterade företag inom verkstadsindustri, laseroptik, medicinteknik och övrig finmekanik.
Genom en kombination av högteknologisk utrustning och hantverkskunnande säkerställer vi högsta kvalitet. Vi erbjuder även värme- och ytbehandling via vårt breda kontaktnät och är certifierade enligt ISO9001. Vår flexibilitet, service och leveranssäkerhet är grundpelare i verksamheten. Hos oss får du vara en del av ett engagerat team som ständigt strävar efter att leverera produkter med precision och högsta kvalitet.
Publiceringsdatum2025-05-08Om tjänstenI rollen som offertsupport blir du en viktig del av vårt team och en stöttande länk mellan marknad, teknik och produktion. Du ser till att kundförfrågningar blir till tydliga och korrekta underlag som leder vidare till offert och produktion. När en ritning kommer in från kund analyserar du den, identifierar materialbehov, beräknar kostnader och tar in offerter från leverantörer. Du samlar sedan allt i ett strukturerat produktionsunderlag som används i nästa steg.
Du jobbar nära vår marknadsavdelning och produktionstekniker och har även kontakt med leverantörer och andra kollegor. Rollen är till stor del administrativ och kräver att du är trygg i att arbeta vid datorn med att dokumentera, strukturera och kvalitetssäkra och ser till att inget faller mellan stolarna.
Arbetsuppgifter Stötta marknad- och teknikteamet med administrativt underlag
Ta fram offert- och produktionsunderlag
Identifiera material och ta in offerter från leverantörer
Strukturera upp processteg, tider och kostnader
Dokumentera och kvalitetssäkra i vårt affärssystem
Ha kontakt med både interna och externa parter
Det här är en möjlighet för dig som gillar teknik, struktur och att vara den som håller ihop helheten, från första ritning till produktionsklart underlag.
Vi söker dig som har..
Tidigare erfarenhet av administration
Erfarenhet från tillverkande industri eller verkstad
Förståelse för tekniska ritningar och industriella produktionsflöden
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Du är en självgående och nyfiken person med en stark administrativ ådra och förmåga att skapa struktur i ditt arbete. Du har lätt för att prioritera, växla mellan uppgifter och trivs i ett stundtals högt tempo. Samarbete kommer naturligt för dig, du ser till helheten, bidrar till teamets gemensamma mål och delar gärna med dig av idéer och initiativ. Med ett tydligt engagemang och en prestigelös inställning tar du ansvar, söker aktivt lösningar och driver arbetet framåt.
Vi erbjuder
Hos oss blir du en del av ett företag med ett öppet och prestigelöst arbetsklimat, där vi stöttar varandra och delar ambitionen att alltid leverera högsta kvalitet. Du får en trygg arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att aktivt påverka din egen och företagets utveckling. Här får du chansen att växa i din roll och bidra till vårt framgångsrika team.
Övrig informationOmfattning: Heltid
Tillsättning: Omgående, med hänsyn i viss uppsägningstid
Arbetstid: måndag-fredag kl: 07:00-16:00
Plats: Kalkbruksgatan 7, 417 08 Göteborg
Tjänsten inleds med en anställning via oss på OnePartnerGroup med mycket goda möjligheter till direktanställning hos kunden på sikt.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du initialt kommer att bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och om allt går som planerat så kommer din anställning efter några månader fortsätta hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Väst AB (org.nr 559041-3083)
Arbetsplats OnePartnerGroup AB
Kontakt Rebecka Svensson
rebecka.svensson@onepartnergroup.se Jobbnummer 9328363