Ödmjuk administratör sökes för deltidsuppdrag hos kund i Hudding

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta deltid i en administrativ roll hos vår trevliga kund med kontor i Huddinge. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå i ca 2 månader framöver. Den första veckan på plats kommer man att arbeta heltid, för att därefter arbeta 3 dagar i veckan. Det finns även chans till förlängning av uppdraget. Du kommer att vara anställd konsult via Bemannia under uppdragets period.

Dina arbetsuppgifter:

Ditt huvudfokus i uppdraget är att administrera beställningar av parkeringstillstånd, ca 5000 st till ungefär 300 beställare. Allt detta ska registreras i Excel och vara spårbart. Du kommer också att skapa fakturor för tillstånden. I rollen arbetar du självständigt, men även nära övriga administratörer.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning eller mostvarande
• Minst två års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i svenska

Dina personliga egenskaper:

Vi söker någon som är noggrann och strukturerad med sinne för ordning och reda. Man ska också vara självgående och kunna fatta egna beslut inom företagets ramar.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 3 dagar/v Visstid

Publiceringsdatum
2017-12-06

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3841144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: