Nyfikna och initiativtagande studenter till reception
Kontorsfixarna Väst AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-08-21Om tjänstenÄr du student med ett flexibelt schema som letar efter ett riktigt roligt extrajobb? Har du erfarenhet från reception eller andra serviceyrken och trivs med mycket kundkontakt? Då har vi tjänsten för dig!
Om företagetKFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering, entreprenad och karriärvägledning där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. Inför hösten och vintern behöver vi förstärka vår studentpool med ett par konsulter. Vår pool arbetar idag med att stötta upp i receptionen hos våra kundföretag när ordinarie personal är frånvarande. Uppdragen varierar mellan en till flera dagar i veckan. Detta är ett arbete som passar dig som har ett fåtal fasta föreläsningar eller studerar på distans och kan lägga upp ditt schema lite som du vill. Detta då vi ibland behöver kunna ringa in dig på kort varsel.
Tjänsten som timanställd i vår receptionistpool passar dig som trivs med att varje dag är olik den andra. Om du har lätt för att sätta dig in i nya situationer, mår bra när du ger service åt andra och trivs med att möta nya människor så kan vi erbjuda dig ett varierande arbete i en omväxlande miljö. Dessutom en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden.
Dina arbetsuppgifterSom konsult inom reception har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Denna typ av arbete ställer höga krav på servicekänsla och en förmåga att lösa uppgifter. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men kan innebära;
• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Uppdatering av kundlistor
• Registrering av underlag
• Administrativt stöd för sälj, ekonomi med flera
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter
KvalifikationerVi söker dig som har en orädd inställning, tycker om förändring och känner dg trygg i dig själv. Att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. För att vara aktuell för tjänsten måste du även uppfylla nedanstående krav:
• Du har minst två år kvar på dina studier eller en pågående deltidsanställning
• Du kan arbeta minst två heldagar i veckan, enligt vanligt förekommande kontorstider
• Du har mycket goda datorkunskaper, främst i Office-paketet
Är du en person som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande? En person som trivs med att lära sig nya saker och möta nya människor? Har du även förmågan att snabbt se vad som behövs göras och är van vid att ta egna initiativ? Då borde du ansöka direkt.
Övrig informationLåter det intressant? Skicka in din ansökan - rekryteringsarbetet kring våra tjänster sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2012
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTeresa Åkemar 031-711 98 00
FöretagKontorsfixarna Väst AB
AdressKontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2398800
Observera att sista ansökningsdag har passerat.