Nu söker vi en Sales Coordinator
SW / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
SALES COORDINATOR sökes till Helsingborg
Rollen
Du är placerad hos vår kund i Helsingborg och kommer att arbeta som säljkoordinator som en del av avdelningen Bid Management som stödjer bolaget internt vid offertförfrågningar- och sammanställningar då fler interna bolag är involverade.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Vara en central och koordinerande del gällande samtliga upphandlingar som rör mer än ett affärsområde.
• Utvärdera offertförfrågningar samt kunna göra bedömning av hur man ska gå till väga och vem som ska involveras
• Noggrann uppföljning av upphandlingar, offererade lösningar samt vunna bud.
• Bevakning av upphandlingstjänster
• Forma svar och designa offerter
• Nära samarbete med kollegor i de olika affärsområdena
Publiceringsdatum2014-12-04KvalifikationerVi söker en affärsmässig person med brinnande intresse för logistik. Du har relevant utbildning med tydligt kommersiell och analytisk läggning, inom ex logistik/ekonomi/teknik samt relevant arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från supply chain management eller transport- och logistiksektorn är en klar fördel. Du har även grundläggande säljkunskaper gällande behovsanalys, fråge-och argumentationsteknik. Goda kunskaper i Engelska och Office paketet, speciellt goda kunskaper i Excel är ett krav.
Du ser möjligheter och har ett lösningsorienterat och strukturerat arbetssätt. Vi värdesätter flexibilitet, integritet och en förmåga att samarbeta och kommunicera inom alla delar/nivåer i bolaget. Din kommunikativa förmåga gör det även lätt att skapa och vårda affärsrelationer. Viktigt att du är självständig i ditt arbete och att du har ett eget mål- och resultatinriktat driv. För att vara framgångsrik i tjänsten bör du ha en naturlig vilja att överträffa kundens förväntningar. Vi söker en vilja att ta sig an denna utmaning och lära sig mer om Brings verksamhet.
Övrig informationTjänsten är ett vikariat på heltid i ca 1 år med möjlighet till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande under annonseringstiden. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Martin Amarelle på 040-665 51 53.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid Omgående
Ersättningenligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Amarelle +46 406655153
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, 4 tr
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2089980
Observera att sista ansökningsdag har passerat.