Nu Söker Vi En Kundfokuserad Teknikkonsult Till Kibi
Katarina Bjernefalk / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nu Söker Vi En Kundfokuserad Teknikkonsult Till Kibi" (publicerad 2017-03-27) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Katarina Bjernefalk i Stockholm,
Gävle eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
KIBI befinner sig i en spännande tillväxtfas och nu söker vi en ny kollega till KIBI:s team i stockholm, Sverige. Är det du? Vi hoppas det!
Som teknikkonsult ingår du i ett team som arbetar med implementeringar av KIBI:s lösningar för hälso- och sjukvården. Du och ditt team arbetar nära med säljavdelningen och utvecklingsavdelningen och tillsammans utvecklar ni nya tjänster till våra kunder. Ditt arbete utgår helt och hållet ifrån kundfokus och ambitionen att alltid vilja göra ditt allra bästa.
Ansvarsområden
• Stöd till kundernas verksamhet vid leverans och installation
• Support vid säljmöten och förstudier
• Dokumentation av installationer
• Leda arbetet med införande, driftsättning och test
• Integrationer och proaktivt underhåll
• Uppföljning, stöd och support till befintliga kunder
Kundföretaget
KIBI Nordic grundades 1997 och är idag en ledande Medtech-leverantör inom medicinsk dokumentation och diagnostik. Fler än hundra sjukhus och vårdcentraler använder idag KIBI:s tjänster. Bland kunderna återfinns 15 landsting och regioner i Sverige och utöver detta bedriver företaget en omfattande verksamhet i Finland och Danmark. KIBI samarbetar dessutom med partners i USA, Tyskland, Italien och Kanada.
Läs mer om KIBI på
http://www.kibi.se Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär men har arbetat i några år, meriterande inom Medtech-branschen. Du har fördelaktining arbetat som IT-tekniker/systemtekniker samt har erfarenhet av kundkontakter.
Du är social, lösningsorienterad och kundfokuserad. Du har erfarenhet av att leverera tekniska lösningar och har lätt för att etablera och utveckla kontakter. Dokumentering utgör en viktig del av dina arbetsuppgifter då vi arbetar med CE-märkta produkter.
Som person är du självgående och van vid att ta eget ansvar. Du är en initiativtagande och orädd problemlösare. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Kunskaper i Citrix och SQL är meriterande. Vi lägger stor vikt på din personlighet då vi satsar på starka team som samarbetar väl. Kundbesök till landstingen över hela Sverige utgör en stor del av jobbet.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-03-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-03
Ange följande referens när du ansöker: 7351
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatarina Bjernefalk
katarina.bjernefalk@magna.se 08 - 121 502 04
FöretagKatarina Bjernefalk
AdressKatarina Bjernefalk
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3355079
Observera att sista ansökningsdag har passerat.